Råttatouille och kanske lite biljard..or not?;)

image3155
Låång barnfilm..fööör lång.

Ha ha..man slutar aldrig förvånas.
Var väldigt stressad i eftermiddags och sprang ner till närmsta 7-11 för att växla pengar så W skulle ha lite som inte vilja följa med oss övriga på bio.
Döm om min förvåning när jag blir förföljd ut därifrån av en relativt söt kille som undrade om vi inte kunde ta ett parti biljard..kanske? Hur tänkte man då? Kl 14 på Söndagseftermiddagen!
Svarar någon någonsin JA till sådant..eller har jag missat något ? ;)

Som ni säkerligen misstänker tackade jag vänligt men bestämt nej (konstigt? ;),tog med Lilla-E och några vänner på  Råttatouille  .
Väl på bion så...somnade jag .Ett solklart bevis på att sömnen tagit rejält stryk senaste veckorna.
Försökte verkligen hålla ögonen öppna...men..bevisligen gick det inte såå bra.
Såg väl sista timmen då E ruskade på mig och väste" men hallå..nu tror jag faktiskt du sover mamma".
(Jag har verkligen aldrig somnat på bio förr, men någongång ska väl var den första, min pappa brukar alltid göra det..ha ha..kanske är något som går i arv? ;)

Filmen var väl eg. helt ok men verkligen föööööööör lång för barn i 5-årsåldern. Nästan 2 timmar!
Sista halvtimmen ville E gå hem...trots att han hade popcorn kvar och fick sitta i mitt knä eftersom han började leka råtta på golvet istället för att kolla på filmen.
Hmm..Inget superbra betyg från ett barn på en barnfilm!
Även min vuxna vän som var med och inte somnade tyckte den var lite av ett sömnpiller.:0
Råttorna var ju söta iallafall,OM nu råttor KAN vara söta :D?!

Någon som sett den eller gått på någon annan bio i helgen?
8 kommentarer
annika

Heeej, VAD var det för smink du shoppade för några dagar sedan, det som du inte kunde/ville vara utan???

Ha en bra måndag!/Annika

mikaela

är sugen på att se den! :]

hannahsthlm

annika: Ska visa senare idag, har inte hunnit ladda in bilderna..kika in ikväll så får du se:-)!

mikaela: :-)

Tiina

Jag tyckte filmen var bra, det jag såg, somnar ofta på bio, när det är långa vill säga. och ja den är way för lång för barnbio.

hannahsthlm

Tiina: Ha ha..då är jag inte ensam då om att ha somnat på bio ;)! Jaa..väldigt lång bio för barn...:/ Ha en fin kväll!

vickan

Låter som ni hade trevligt. Den killen med biljarden var lite på lol. Men han tog nog mod till sig då han såg en söt tjej tyckte han. Har inte varit på bio på ett tag.

Linda

de två gångerna jag har varit på dramaten har jag somnat :)

hannahsthlm

vickan: Ha ha..joo man undrar ju lie vilken planen killen kom från..men det kanske brukar funka på vissa tjejer..biljardtricket..mitt på ljusa dagen...who knows? ;)

Linda: Hi hi..oki ;)!