Present och baciller



Jag har fått en present. En av mina favoritparfymer, Ralph Lauren Cool   .
Ingen nyhet på maknaden direkt men den är verkligen  jag  :-)
Det piggade upp! Just love it!
Annars är läget inte sååå himla piggt over here....:(
Lilla-E är verkligen sjuk.
Förkylningen är bättre men han har feber och ont i magen  .
Jag har en  mild släng av fobi för vinterkräksjukan  så jag hoppas att vi inte ska drabbas av den..oxå !
En vinter när han var baby hade han den fem gånger..där av min fobi ;)!
Jag måste packa ner det lilla livet i vagnen och gå till apoteket och shoppa alvedon nu iallafall.

Kom inte fram & hälsa om ni ser oss, vi smittar säkert :P!

Vilken är din favorit-parfym?

6 kommentarer
Sandy

Chanel no 5 eller BodyShops vaniljparfym!

Angelicas Closet

Den luktar gott. :)
Jag gillar Gucci Envy Me och Chanel Chance.

Jenny W

Jag är helt besatt av min Fresh Laundry från Clean =) Även Chanels Chance är en favorit som kvälls/festdoft! Kram!/Jenny

Fröken Isakson

Mina favvisar är Versaces Bright Crystal och Gucci II :).

Anonym

åh den luktar ju jättegott!

hannahsthlm

stylettez: Ohh yes! Visst gör den ;)!