Nyheter hos Modemecka.se

Det är så roligt att sötaste Käthe  kommit igång ordentligt med sin webbshop Modemecka .
Personligen tror jag stenhårt på webben som modeleverantör, då man kan hitta enkelt och relativt "smärtfritt"det man vill ha. Man ser vilka storlekar som finns i lager utan att leta igenom 100 galgar i någon butik....och så slipper man ju bli armbågad i magen av någon som vill sno ett plagg framför ögonen på en ;)!
'
(Själv håller jag fortfarande  mina  planer för mitt (framtida) företag lite nedtonat, men förmodligen kommer det också startas upp på webben eftersom jag haft de tankarna i över ett år nu.
Om det gäller just mode eller något annat, det är än så länge en hemlis!
När den dagen väl kommer lär ni inte undgå att meddelas!Men det är inte detta år iallafall.)

Nu var det allså Modemecka  detta inlägg gällde och jag kan bara inte låta bli att tipsa er läsare om att de grymt sköna och supportiska  American Apparel U-neck linnena  nu finns där på lager i brunt,vitt och svart.

Själv gillar jag lite längre linnen och har dessa AA linnen sedan förr i både stl M och L.
M passar även dem som är smala då de är rätt små i storlekarna. (L är lite väl stort på mig).
Det beror förståss alldeles på HUR man vill använda ett linne.
Personligen tycker jag det är snyggast  när linnet går ner en bit under tex. en cardigan,eller hänger ner en bit över jeansen och inte slutar i midjan. Jag gillar "lager på lager" feelingen ,speciellt nu på hösten.
Pris 159 kr   .
image3146image3147
Produkter från Håkansson har just kommit in lager och personligen älskar jag ju Håkansson Vitaminsprayer  och  Håkansson the Color   .
Minipack med 6 olika små vitaminspray säljs för 125 kr  och Color kittet som kan användas som rouge, ögon -nautraliserare mm. kostar 249 kr. (Finns i flera olika färg-combos).
Kika in till Modemecka  för mer info och fler fina nyheter!
7 kommentarer
Tess

Ja tack, detsamma! :)

Karin

tack för uppdateringen:)

hannahsthlm

Tess: :-)

Karin: Var så lite så :-)!

VICKAN

Tack för bra tips.

hannahsthlm

VICKAN: :-) Ha en fin Söndag!

Käthe

Oj, ett helt inlägg ägnat åt mig och Modemecka! Tack! :)

hannahsthlm

Käthe: Så lite så..gillar ju din nya shop, den är ju toppen :-)!