My new Makeup

Lovade ju att visa vad det var jag investerade i under helgen då jag upptäckte att min makeupväska var på annat håll...lite smått tragikomiskt.. men det är ju alltid kul med lite nytt  :-)!

Mascara och ögonpenna/kajal  är två produkter  jag inte vill vara utan  och så puder, såklart.
Vilken make blir snygg uan att fixera med en liten  tuché  trensprarent puder...inte många  vill jag lova;)

Min quickliner från Clinique var slut och så fick jag ett infall att jag nog behövde en lipshaper   .(har ej använt på flera år)
Dessa köp  resulterade i att jag fick en  gratis-gåva/box  från Clinique med en hel del produkter, vilket ju självklart var välkommet!

Här ser ni mina "updates":

Helena Rubinsteins nya mascara Lash Queen Feline Black
(samma som den gamla versionen av Lash Queen, fast ännu bättre.
Borsten blir inte lika kladdig och är suverän att arbeta med.Är lite mer motstånd. )Tog även den nya färgen
blcak/brown som inte finns på de gamla Lash Queen.
Förpackningen känns kul eftersom den har svarta "leopard-dots" på den övrigt guldiga hylsan.

Jag shoppade även på mig Isadora Velvet Touch Compact Powder   i nyansen  10 Sheer Transparent    .
Bra och prisvärt puder som ger en sammetslen yta, jag använder den ljusaste för enbart fixering.




Här ser ni CLINIQUE Bonusgåvan!
Kan adda vad DET ÄR för innehåll i den imorgon..NU sussa bums! ;)

Kram!

5 kommentarer
Flixxan

Hej..jag är en av dom som sällan kommenterar..
men nu så.. sen några år tillbaka kom en film med
sandra bullock som heter 28 dagar..den filmen hjälpte mej
mycke me en del problem jag hade..hon hade en laptop (som man iofs bra fick se en skymt
av i en scen) men jag ville veta va de va för nån..(kan hända att jag blev nästan lite
besatt av den filmen ett tag hehe)
men tack vare
DIG vet ja nu.. kände igen märktet på den rosa
sony vaion..så TACK du har löst ett gammalt mysterie åt mig!

Själv har jag nu en HP med massa krussiduller på locket..heelt ok lappis!

Ha de strålande bra! / flixxan

Kerstin

Bonusgåvor - hurra :)

anna

mmm jag älskar clinique!
särskilt deras turn aroundkräm!

kram

http://beautyminds.com/sidinfo.htm

Vad roligt med lite sminktips. Ja clinique har underbar produkter.

Emelie

Så kul med alla prover man får. Jag fick massa prover från Biotherm när jag köpte två produkter där. Hur kul som helst och lyxigt!