Mini-me?Bad hair day ? ;)

Nu har vi kommit hem och ska snart ge oss ut och "Clean The Garden"...:-)

Passade på att rensa ut lite leksaker med Lilla-E i förmiddags, han har ju såå mycket.
Jag tänkte slänga alla små dockor eftersom han inte leker med dem och de flesta inte är i så fint skick...
och kommer typ från Mc Donalds eller B King eller så.
Jaa..som den på bilden ungefär!

Lilla-E :Men mamma, du kan ju faktiskt  inte slänga DEN DÄR.
Den har ju nästan lika som dig, samma hår som dig ju!!!

Jag : Taaack älskling, verkligen vänligt ;)! Jättebussigt gubben!


Nu kan jag ju inte slänga den där dockan...ha ha!:-)

Vad gör ni denna Måndagkväll?

Tänk på mig som föredrar att rensa löv med föreningen framför att bli bjuden på middag ,
hur många vuxenpoäng är det?;)!
(Okey..det är obligatoriskt att delta..men ändå!)
Ses!♥

18 kommentarer
Nadja

haha aw vilken supersnäll som du har :P

donnasandra

hehe gulligt sagt! Kan ju säga att mina föräldrar försökte slänga grejer som var fula och trasiga, men jag hade stenkoll och ville ha kvar allt! :-P

Clemente

Ja :) Jag längtar :)
Måste säga att dockan hade grym volym, kan se att din son såg likheten :):)

Ulla

Jag är sjuk, förkyld, så jag ligger i soffan och bloggar och tittar på tv:n

DMH/Samuel

Väntar på TV-programmet om demokrati och Mahatma Gandhi som börjar kl. 22.00.

Btw: du ser 1000 ggr bättre ut än den där dockan - men din son var likväl snäll mot sin mor!

Jess

Så lite så... Vissa gillar ju sånna sjuka filmer. För den är vrkligen SJUK!
:) Ha en bra kväll =)

Karin

alltså jag tycker det är roligt! Humor, man ser det med en smula humor! Det är ju komiskt

Malin

hoppas du har haft en bra dag! :D

Jennie

Ha en fin kväll :)

Amanda

Svar: Det har du rätt i! Jag ska köpa ett till. En manlig lärare på min skola hade på sig ett rosa bandet idag, det var lite häftigt tycker jag! Varför ska bara tjejer köpa dem lixom? Ha en bra kväll!

Evelina

valentino var jättefint! ska ta upp det med f när han kommer hem =)
vad söt du är förresten =)
kram

Jen

Tusen tack :) Va söt han är :)Jätte fina bilder på dig.

Helena

Jag har haft jättestrul med att komma in på bloggen ikväll, och inte kunnat göra några inlägg eller svara på kommentarer, trist!

Niklas Eriksson

I den bostadsrättsförening jag bor har de inte kommit på något sådant. Vi har en vaktmästare som sköter sånt :)
Tycker synd om dig, missar en middag för några förbaskade löv...
Bortsett från hårfärgen så har du väl inte så mycket gemensamt med dockan!

/Mvh Niklas

anna

du är verkligen så himla söt!kram!

hannahsthlm

Nadja: Ha ha..han är super snäll men brutalt ärlig också ;)! Säger precis vad han tycker och tänker!

Donnasandra: Låter som Lilla-E det, jag får nog passa på att köra ett "släng-race" när han inte närvarar nästa gång. För DÅ märker han inte om det eller det är borta somhan aldrig leker med, men är han med och ska sortera så ska ALLT stanna ;)!

Clemente:Ja det förstår jag att du gör:-)! Ha ha..ja nog har hon grym volym den lilla dockan ;)!

Ulla: Ajdå..Krya på dig så mycket :-)!

Samuel: Ok..låter som ett intressant program!
Tack vad söt du är, nu känns det lite bättre ;)!

Jess. Det är nog inga filmer för mig iaf så tack för varningen ;)! Ha en fortsatt fin kväll du med!

Karin:Japp..det är så man får se på det.Rätt inställning!

Malin: Tack det samma :-)!

Jennie: Tack det samma:-)

Amanda: Jaaa..jag har sett många killar med bandet, en bra grej och viktig grej:-)!

Evelina: Tack!:-) Va kul att du gillade nmanet. Det är både lite modeinriktat efter designern och så är det ju så gilligt att säga !:-)(och så betyder det ju något med kärlek..)

Jen: Tack söta :-)!

Helena: Ajdå..var ju inget kul.Hoppas det har löst sig nu då iaf :-)!

Niklas: Vaktmästare? Give me...varför kan inte vi ockaå ha en sån? ;) Nu är löven krattade och utemöblerna nrburna iaf, så man har gjort sin plikt för föreningen :P!
Ang. middagen så kommer det nog fler chanser så det var inte hela världen ;)!
ha ha..nej..jag tyckr inte heller jag är så värst lik den där dockan men nu har min stora son börjat "mobba mig" för det oxå..ha ha..vilka kids man har :P!

anna: Tack söta du!:-) Kram!

Katarina

Inte slänga leksaker som är hela - ge dem till second hand istället! Jag brukar lämna in stora lass på Saronkyrkans seconhand (Göteborg) och så får barnen köpa sig något litet där istället, det gäller att gå minus när man går dit. Jättebra både för miljön och att man får ge något till folk som har det sämre. Det gäller även Mc Donalds-saker som kan verka värdelösa, för ett barn kan det vara en skatt!

hannahsthlm

katarina: Sant. vi ska ge bort en del nu inför flytten till jul också..kanske några andra barn blir glada:-)!