Mingel på Ett Litet Kök

I Lördags Fredags var jag alltså på mingelfest på Ett Litet Kök  på Kungsholmen.
Tack till Bea & Co för en lyckad kväll!


Kvällen började hemma hos mig med trevligt sällskap och lite champagne:-)


Det var inte bara gosehunden Åke och jag som drack champagne ;)!

Sedan fortsatte det alltså till Ett Litet Kök  och sedan en bit in på småtimmarna på lite andra håll.
Fick bla. anställning som Copy Writer   ..ha ha....seriöst....nej... men kul ..ja:-)!
Mingel på hög nivå ;)!

Tack för alla outfit-tips, jag tänkte ha nr 1 men hittade inte klänningen...(nu har den dock återfunnits;)
så det fick bli detta istället:image3029
Som vanligt blir det  fläckar på bilderna..ha ha..vet fortfarande inte vad jag gör gör fel med Cybershoten:P!


Långt linne H&M
Liten mini-kjol från AA (som är så kort så jag inte tror den syns på bilden ;)
Lack/lame Leggings från AA
Höga stövlar Scorett
Halsband kort från Pilgrim
Halsband långt Juicy Couture
Örhängen Chanel
Väska Chanel (syns ej på bilden)
Diadem med strasstenar Åhlens

Hannah♥

23 kommentarer
Natalie

Svar: Nej, jag har dem från Gina Tricot. Men jag får hoppas på att de blir bättre när jag har tvättat dem :)

Hanna

ja =/ man vågar snart inte bara gå ut.

malin

svar: jaaa ellerhur :D grått ÄR en höstfärg. så är det bara =)

emma

jag har med en sån där hund :) de är så söta.

Annika

Är det lackleggins?! Jag har varit lite skeptisk till hur de skulle se ut och sitta. Men de ser jättefina ut på bilden. Kanske läge slå till på ett par :)

hannahsthlm

natahlie: ja..det får man ju hoppas.De blir de säkert :-)!
Hanna. nej..tyvärr..vårat samhälle blir bara råare och råare..usch :/
malin: Ja verkligen !=)Och en snygg sådan ;)!
Emma: hi hi..visst är de!:-) Vi har en hel kennel..typ..alla är såklart Lilla-E .s ;)!
Annika:Tackar! Ja..det är "lackleggings",eller lame/latex leggings med lackfeeling. De är dem från American Apparel.
Tror de är slut på nelly.se nu men man kan bställa från aa:s hemsida, de skickar till Sverige. Skulle verkligen rek. dem då de sitter som en smäck.
De är dock rätt stora i storlekarna och töjer sig så ta en stl mindre än du brukar ha. Jag skulle velat ha XS men de fanns bara i S hos Nelly, men de funkar :-)!

Stephanie

Ja de svarta blir det garanterat, ett säkert kort som håller länge!

Anna

Förfest med mjukishunden? :) Jag har åtminstone förfest med en riktig hund ;)
Det är alldeles för många butiker som inte shippar till Sverige..så otroligt trist!

Linn

fint du hade matchat lackleggingsen!

hannahsthlm

Stephanie: Ja :-)!
Anna: Jaa..Åke..mjukishunden
var inte den enda gästen på förfesten..he he..men ingen riktig hund deltog iaf ;)! Jaaa..otroligt trist på shipping-planet=(
Linn: Tack tack :-)!

Emelie

Tack så mycket!

Sofia

Haha, ja.. Jag har inget jobb för tillfället och nånting måste jag sysselsätta mig med! :)
Och så är det ju kul att träna också! Det gör det hela lättare!

Cassandra

Riktigt fint blev det, du är så himla söt, så du passar i o f i allt!
Sov gott, kram

Nina

Jättefin partyoutfit! Det är juså gott med champagne.

sanna

Godmorgon :)
Vill bara önska dig en bra och fin måndag!

Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en bra dag.

sara

härligt med höga stövlar! gillar det nu i höst=)

Malin

Fin outfit! =)

Maria

vad bra att det var lyckat och du var jättefin :)

Klara

Låter som en riktigt mysig kväll!
Kram!

Anna

Vilka fina bilder!! =)
Ha en bra dag! Kram

Christine

Vad fin du var!
Jo, jag får se hur jag gör med skorna, har idag på mig att fundera, hihi! ;-)
Ha en bra dag!

Johanna

Ang fläckarna på mörka fält i dina bilder. Det kan vara så att du har damm i kameran. För det ska inte vara så! Kontakta supporten på din kamera och hör med dom. Hoppas det fixar till sig!