Mingel med stort M

Gosh!
Igår var det en stressig dag och på kvällen var det Mingelparty på Ett litet kök .
Natten fortsatte sedan på Stureplan.
Klimparna är borta i helgen så idag har jag bara passat på att vila upp mig och fixa lite hemma efter veckans bravader och gårdagsnatten ;)! Det var välbehövligt vill jag lova.
Tack för alla  outfits-tips . Sorry för dåligt med uppdatringar här.
Ska lägga in mina bilder från gårdagskvällen snart så ska ni få se vad jag valde tillslut :-)!

Vad har ni gjort idag?Igår? Något spännande ? :-)

Hannah♥

5 kommentarer
Anna

Aa jätte mysigt! Framförallt gott!! =)
Tack så mycket för din fina kommentar!!

jjannaa

svar: ja men visst blir de så , de värsta som finns är när man hade sexualkunskap i nian me en lärare som inte alls skulle ha sexualkunskap med niondeklassare utan snarare 11 åringar. Allt blev bara så fel . Dialogen är ju siper rolig i filmen ju ^^

lisa

låter som du haft en bra kväll!

Malin

Svar: Ja, det var mysigt!
Idag har jag strosat på stan med mormor, ätit lite och tittat på en film. Nu sitter jag här och läser bloggar och svarar på kommentarer! Hoppas du har haft en bra dag!

Mediabattlestargalacticaclassic

Good web with cool info. Thanks.