Mingel Bodhi del 2


Som vanligt får ni klicka på bilderna om ni vill se dem i större format!

I Torsdags var det som jag skrivit om förr, mingel i Bodhi´s  butik i Sturegallerian    .
Jag var självklart där och minglade och fotade lite.
Butiken ägs av två driftiga kvinnor vid namn  Anna De Geer och Karin Skarin    .
Förrutom butiken i Sturegallerian  finns ytterligare en Bodhi-butik på St Eriksgatan 39  samt en MärkesOutlet   på Grevgatan 31  .
Du hittar även  Bodhi´s webbshop   HÄR.

Affärsidén är att designa och handplocka spännade, välsittande underkläder samt sensuella accessoarer till medvetna tjejer och kvinnor.

Hannah är lite smått förälskad i dessa adorable "nipplepads", too cute ;)!

Ägarna poängterar att deras kunder kan få mycket hjälp med att välja rät bh eller trosa.
Varje kropp är ju på sitt sätt faktiskt helt unik!
Personalen är välutbildad, det finns ringklockor  i provrummen så man slipper klä på sig igen för att gå ut och byta storlek...ellr modell, mycket smart, för HUR trist och tidskrävande ÄR inte DET när man prövar kläder på en skala?:/
Att springa ut och in..och in och ut...igen.
Du kan även få behåkonslultation  mot  tidsbokning  , sömmerskehjälp mm.
Kvaliteten är hög-men inte priserna!

Kvällen till ära blev vi bjudna på lite bubbel, vin och snacks.
Även Karina Eriksson Wärn, som bla. skriver i DV och ger moderådet rapporter ang. de senaste trenderna i Paris,  höll ett intressat "föredrag" om undeklädrnas historia.
Karina  kommer snart  ut med sin senaste bok  Underbart .
 Hon har tidigare skrivit bla. Chic  och Vardagslyx   .

(Denna bild är tagen av Robin Hultman  på Credd.)
Agarna till Bodhi samt Karina Eriksson Wärn i mitten.

På minglet träffade jag bla. de söta och trevliga bloggarna Kelly och Eleonore.
Samt en hel drös till välbekanta ansikten ;)!


Det fanns mycket man fick cravings efter att HA i butiken.
Suck...lång julklappslista i år..kanske ? ;)
Jag rek. er verkligen ett besök dit!

Fler bilder från kvällen hittar du HÄR  i mitt tidigare inlägg från kvällen jag knåpade ihop för några dagra sedan och du kan även kolla fler mingelbilder HÄR.
Själv blev jag ju tokförälskad i Honeydew och kom hem med dessa       , som jag ju redan visat, men de tåls allt att visas igen ;)! Finns nog inget more cute....♥
Kolla in Bodhi för fler Honewdews eller ta er en titt på denna bild 
Adorable or what?
Jag vill ha  allihopa   .
Pris för Honewdews är 198 kr på Bodhi

Jag kom även hem med en Coosey goodiebag , som inehöll detta:
image2983

Trosor från Hanky Panky
Söt nessisär
Svarta Steps 
Hollywood Behind the Seams
(Pretty underarm protection, kan nog  vara smart att ha under armarna om du tex använder skira ljusa blusar en varm sommardag och inte vill ha fläckar)
Hollywood Fashiontape

Har DU någonsin besökt någon av Bodhi´s butiker eller handlat Bodhi från webben?
Om inte, pröva. Underbara thing!Underbar service!
Under Oktober  går dessutom 10 % av  färsäljningen i nätshoppen till Rosa bandet    .

 .Kram Hannah♥
Måste nog sova nu med tanke på att jag lär få agera kombinerad sjuksköterska/passup till mina små förkylda klimpar imorgonbitti!


.
3 kommentarer
Amanda

Honeydews har söta underkläder! =)

Elenore

Visst är det! Längtar efter att få shoppa loss där (A.P.)

hannahsthlm

Amanda: Absolut! Verkligen ursöta :-)!
Elenore: Jaaa...:-)!