Me like!


Vicky Leg Warmer  ( märke:Cream)
199 kr från nelly


Det mysigaste med hösten är ju nästan alla kläder man kan /måste bylta på sig.
Mindre mysig är ju kylan som kommer krypande.Fy vad kallt det var igår!
Jag ska absolut investera i ett par grovstickade benvärmare.
Har flera andra par , finstickade,men jag vill ha ett par som just är grovstickade!
Åhlens har fina men jag gillade även dessa på bilden ovan från Nelly  .
Perfekt till leggings. Overknee och knästrumpor i alla ära, men de värmer inte lika mycket.

Vad tycker du om benvärmare?

Hannahs förmiddag:
Lilla-E är förkyldare än någonsin. Dagis inte aktuellt imorse.
Lila-E hemma. Har fått alvedon. Blivit väldigt pigg nu dock.
Jag har ett möte i em.jag inte kan avboka vilket betyder att jag få ta med honom! :-)
Wish m good luck! :P
Risken att han vill sova i vagnen verkar just nu..minimal ;)
Tack för alla söta kommentarer i inlägget innan !  Kram!

11 kommentarer
donnasandra

Tycker allt att det kan vara supermysigt med benvärmare

Käthe

Snyggt med benvärmare. :)

Angelicas Closet

Jag myser gärna med benvärmare hemma men det är ingenting jag skulle ha på mig utomhus.
:)

Fantastica

Jaa, benvärmare har jag gärna på mig när det är kallt! Vem vill frysa !? =)

Camilla

snygga!;)

Jen

Me like to :) Ha en skön kväll

Lotta

Hej Hnnah, jag kan inte hitta benvärmarna på Nellys hemsida, kan du guida mig? Kategori? Sökmotorn fungerar ju inte! Kram Lotta

hannahsthlm

Jen: Detsamma :-)!

Lotta: Jag lade till däruppe vid bilden nu att de är av märket Cream. Så sök på Märken på nellys sida och sedan Cream så ska de dyka upp där bland de andra sakerna från Cream:-)! Lycka till!

Lotta

Tack Hannah, du är en pärla!

hannahsthlm

Lotta: Var så lite så :-)!

Jennifer Love Hewitt Star

I enjoyed my visit. Greetings from Germany