Månadens fynd


Grå stretchjeans från H&M Barnavdelning 298 kr


Jag fyndar ju som bekant en del på H&M Barnavdelning.
På senare tid har det väl blivit lite mindre av den varan men strumpbyxor, leggings och nu också jeans kan bli rikitga kap!
Dessa gråa stretchjeans med dragkedjor på bakfickorna blev mina för 298 kr    .
Stl 164 sitter perfekt. Töjer sig en del som stretchjeans gör men nu ligger de i tvättmaskinen för första gången och jag hoppas de krymper lite igen, för de satt verkligen perfekt ibörjan (förra veckan)!
Hade gärna kört på stl 158  men eftersom de går efter centilång-storlekar  så tror jag de hade mer sett ut som piratbyxor då på moi ;)!
Vill du ha ett par snygga, sköna och billiga jeans är detta iallafall Månadens Tips   !

Shoppar du också på barnavdelningen ibland ?

Hannahs eftermiddag:
Lilla-E har varit en liten darling att ha med sig idag, jag är verkligen stolt över honom,
Han uppförde sig exemplariskt på mötet och senare hos min tandhygenist jag hade tid hos idag.
Där fick han dessutom en heliumballong så det var ju stor lycka..såklart ;)!
Jobbigt bara att  lilla näsan inte vill sluta nysa..men...man lär får förbereda sig på att detta med förkylning
lär bli ett  rätt bestående inslag hos oss här under hösten... med två klimpar blir det svårt att undvika :P
17 kommentarer
donnasandra

Shoppar också barnavdelning ibland hehe. De där var snygga!

hannahsthlm

donnasandra: Ja jag tänkte väl att jag inte var ensam om det ;)! hi hi :-)!

Lene

det var väldigt länge sen jag kunde köpa nåt på barnavdelningen. har 28/36 i jeans så det är knappt jag hittar i vanliga butiker. du råkar inte ha något tips för oss som har långa smala ben men normal midja och rumpa?? Hopplöst att hitta byxor som passar nämligen.

Angelicas Closet

Dom såg riktigt fina ut. :)
Jag brukar också fynda på H&Ms barnavdelning.. perfekt för oss som inte är så stora.

Käthe

Ja, barnavdelningen är suverän när man är lagom kort. :)

milla

Va fina!
men du måste vara rikigt smal elleR?
Svar: GIllar den klänningen också..

Johanna

Satt grymt snyggt på dig! Och visst shoppar man på barnavd. ibland :)

anna

skitsnyggt! japp jag handlar en hel del på barnavdelningarna nu mer..ibland finns det ju snyggare saker där med bättre passform än på dam.

kram

caroline

ja, verkligen :) Bra tips, ska ta mig en titt på dessa avdelningar i framtiden :)

Nina

Vad roligt att kunna fynda på barnavd. Ska kika in där nästa gång.

Niklas Eriksson

De verkar ju passa perfekt. Men köpta på barnavdelningen?? Jösses, jag måste ha mycket att lära när det kommer till klädshopping.
Hoppas kidsen kryar på sig. Finns inget tråkigare än förkylningar.

/Mvh från ett blåsigt & småkallt Borlänge
Niklas

hannahsthlm

Lene: Tyvärr..jag har ingen aning..men jag tycker du borde gå in en välsorterad jeansbutik och fråga, de om några borde ju veta. Det måste ju finnas jeans i längd 36 också. Lycka till :-)!

Elin

vad har du för storlek i jeans normalt då? :) Jag har 27 i H&M jeans vanligtvis, kan jag ha 170 kanske?

jessica

skitsnyggt!! (:

hannahsthlm

Elin: Ja, jag brukar ha 26 så du kan ju pröva och se!:-)

Jessica: ja jag är super nöjd med dem .-)!

Amelie

Ha,ha, nej knappast, jag är 181 cm.

hannahsthlm

Amelie: ha ha..ja ..då kanske det kan bli lite svårt att hitta ngt användbart på barn ;)!