Lilla fröken.. kan du inte tänka dig en..röd?


Sony Vaio Rosa...inte det lättaste att hitta på en dag..

Ha ha...sprang in på ONOFF i eftermiddags på jakt efter Rosa SONY Vaio       .
Verkar inte som det är den vanligaste förfågningen de brukar få ang bärbara datorer, att de ska vara just rosa menar jag.
På ONOFF fanns det nada. Förrutom en Asus,  med äkta skinnklädsel,beställningsvara ,för ca 22 000   .
Den är inte ens cute. Rosa...jaaa..men fel rosa kulör... inte alls "jag".

Asus med skinnklädsel....den vill Hannah inte ha!

Killen jag pratade med letade och letade i sin dator efter jag dissat  skinnkläda Asus  och blev överlycklig när han hittade en Röd Sony Vaio    .
Hmm...HUR  tänkte han då? Röd är väl ändå inte rosa?Klart jag inte vill ha en röd heller..borde han väl förstått :D

LG 200 Rosa,snart min...förmodligen.

Hittade LG 200 Pink på Computer City,Kungsgatan sedan  iallafall, hade precis fått in nya i lager,så nu lutar det åt att jag köper den i veckan med mobilt bedband. Några rosa Sony Vaio hade de dock inte...
Gillar sizen på LG laptopen, då den verkar precis lagom att plocka med sig när man är hemifrån.
Den rosa kulören på locket är precis den "rätta" också, man blir lite glad bara av att se på den ;)!
Det är skillnad på rosa och rosa...faktiskt.
Funkar LG 200  inte bra för mig så får jag väl bara sälja den sen, priset verkar sluta på ca 14000 med tillval som officepaket,virusskydd ,extra mus,etc. så något måste den ju ändå duga till! :-)

Ska jag slå till imorgon tycker ni?!
 Please.. Säg jaaaa..jag vill slå till :-)
17 kommentarer
Johanna

Jaa, slå till! Mkt snygg och verkar bra =) Ha en fin kväll du med.

Stephanie

Just det, angåeende Bayswatern så håller jag med dig helt, det är en väska som alltid kommer hålla oavsett. En brun elelr tan kanske slits snyggare men jag vill ha en svart, vilken skulle du ta?

Angelicas Closet

Den var riktigt fin :)
Slå till!

Nina

att dom är! at ha syskon är otroligt värdefullt.. det inserjag mer och mer ju äldre jag blir :9 hiih
fin dator! köp den!
ha en bra kväll!
kramar /Nina

Lottisin

jättesnygg! jag vill också ha en rosa! :)

hannahsthlm

Johanna: Ja, jag tror jag gör det..faktiskt :-)!Me like a lot!;)

Stephanie: Hmm..jag skulle ta oak lr svart. Självklart ska du slå till på den som känns rätt för dig, vill du ha en svart så ta en svart :-)!
Svart passar ju till ALLT också och är lättare att hålla fri från fläckar och annat, så det blir nog ett toppen val i slutändan!:D

Angelicas Closet: Ja, jag fick verkligen tycke för den när jag såg den irl idag, den känns "jag" :-)!
Verkar lätt och enkel också. Perfekt att ta med på
möten och resor som jag tänke använda den till i första hand!

Nina: Jaa..visst insr man det mer och mer med tiden ;)!
Japp..jag tror nog jag ska slå till på LG!
Den ÄR fin och verkar lätt.
Ha en fin kväll! :-)

Lottisin: Visst ÄR den cute!Rosa elektronik är bara finast helt enkelt ;)!

zara

SLÅ TILL SLÅ TILL SLÅ TILL.....jag har också kollat på den, den är döläcker verkar bra med...jag ska ha den jag med, måste spara lite först =)

hannahsthlm

zara: Ohh..vad skönt att du övertygar mig;)!
Fick samma känsla som dig för den när jag såg den, och killen i butiken bedyrade att den faktiskt även var riktigt bra.
Inga klagomål hade de fått på den.Inte för att man alltid ska tro på försäljare..direkt..MEN jag har även hört det från andra källor, att den ska vara BRA och inte ENBART SÖT;)!
Hoppas du får ihop till din rosa raring snart oxå då!:-)

Käthe

Ja, slå till. :)

hannahsthlm

Käthe: Jaaa..det lutar allt åt det :-)!

Niklas Eriksson

Här har du en länk till den, där du kan beställa den.
http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=1251547
Inkommer preliminärt 1/11-07

/Mvh Niklas

VICKAN

Slå till du det skulle jag gjort.Himla snygg lapptop.

Frida & Fabulous

Uuuurfin!

Fashion by a petite

Hur bedårande var inte dessa rosa skapelser då!? Hannah du ger mig cravings. Hoppas vi får se den lilla karamellen när den inhandlats.

M i n d i

Men åh... jisses så fin!
En sån skulle jag också vilja ha - älskar rosa!

Kram kram
M I N D I

Agnes

Älskar LG och rosa men tyckte den verkade se väldigt plastig ut inte värt det priset såg ut som en leksak för kids gillade inte det vita kontra mot det rosa ...

mikaela

Jag har också kollat på den lg datorn, vill ha den jag med :D så fiin! JAg ctyker du ska slå till!
Ha det bra kram