Like a bolt from the blue

Var ju faktiskt ett tag sedan jag shoppade smink så då kändes det legitimt att göra det idag   .
Anledningen var inte  enbart shoppingsug utan jag glömde lite smått osmart min sminkväska i en bil som inte tillhör mig,igår.Gosh!Man kan ju faktiskt inte hålla reda på allt jämt...hmmm...
Joo..Jag har ju ett badrumsskåp fullt med andra produkter förståss, oftast är det ju dock favoriterna man stoppar ner i sminkväskan,som får hänga med när man lämnar hemmet.
Så var det även i mitt fall...
Ska fixa hem den ,såklart,men det orkade/hade jag inte tid att ta tag i today.
Får bli ett projekt för nästa vecka och tills dess klarar man sig ju inte ,ellerhur? :-)

Har DU någon /produkt du inte vill/kan leva en enda liten dag utan?

Vad tror ni JAG  inte HAR LUST ATT KLARA MIG UTAN ...i sminkväg?
Intressant att höra vad DU tror jag shoppade på mig idag;)!


Inte direkt aktuellt med solisar ute  nu i Oktober..maybe ;)!
9 kommentarer
peter

jag tror att du inte klarar dig utan nagellack precis som mig. Har du köpt något nytt lack på sistone? Må så gott/peter

LipGloss Bitch

I feel your pain! Hua vilken mardröm att glömma en massa favoriter i en bil sådär :) Jag tror du har shoppat foundation och gloss.

Kim

svar: vad snäll du är.. du har så rätt! nu är allt klart och det kan inte kännas skönare, spana in min sida strax.. ska lägga upp lite pics på vår lya :)

Tobias

Svar: Håller delvis med, det ända som hindrar Lettland att bli riktigt stort tror jag är klimatet, att det inte är lika solsäkert som bulgarien m.m., annars är det ju toppen med fina stränder och billiga priser :)

Anonym

Svar: Haha nejdp tv är inte allt, men film är allt!
Kram latti

annika

Glömde du allt ditt smink så tror jag du shoppade Diors foundation och puder, Lancomes cremerouge, Cliniques quickliner, YSL mascara och Diors läppglans.

Anonym

ja fy, deras latte smakar bajs ;D

VICKAN

Min mascara vill jag integärna klara mig utan. Jag tror på nagelack i ditt fall.

Eivindlotta

I recomend this site