Life is a party and u r invited...

..nåja...inte riktigt just idag då,kanske...:-)
 men ..inget barn i familjen är längre sjukt...sensation ; )

Min syster har just åkt tillbaka till San Diego och en av mina bästa vänner flög till Kreta imorse.
Inte avundsjuk alls..neeejjjdå..Sverige i Oktober är ju underbart :P!
Ha ha..Själv sitter jag och planerar och trixar med biljetter för en något mindre exiting resa inom Sverige nästa vecka då jag har några viktiga möten inbokade på annan ort.
Jag kan dock inte vara hemifrån speciellt länge så jag försöker få ihop det på ett dygn.
Jag hoppas det kommer funka!
Det mesta brukar som bekant alltid lösa sig...ellerhur? :-)

Nu är det ekonomikurs som gäller!

Vad har du för planer för denna Torsdag?

Kram Hannah♥

Glöm inte Dior Pure Light auktionen som du hittar HÄR

19 kommentarer
Nettan

Jag har tvättat massa och sen blir det träning för min del :)

Natta

tackar så mycket :)
du frågade om mina stövlar va? de kommer från novita som säljs hos Scorett :)

Amanda

Det är plugg som gäller för min del också! =)

Evelina

ja visst blir man sugen på att resa när det är sånt här väder!
lycka till med pluggandet! vad pluggar du till?
kram

carro

Åå vad jag gärna hade velat vara utomlands nu :)

Anonym

Miss u Sis!! Hoppas ni far det bra. Jag kopte H&M jeansen dagen innan jag akte och I LOVE 'EM, helt perfekta! Tack for tippset, billigt och bra! Finns de i andra farger ocksa? Ett par svarta skulle ju inte va helt fel.. HALSA KLimparna! Love you all! Puss

Niklas Eriksson

Hoppas du får ihop resschemat. Jag kommer inte att göra något speciellt. Mer än att hålla mig innomhus. Det regnar & är 2,5 grader varmt ute, brrr.
Hoppas du har bättre väder i Stockholm än här i Borlänge.

/Mvh Niklas

Anna

Aa visst är det!? Såå skönt!! Hur fick du PUB reklamen?

t'

hehe okej:P men blir nog ellos för gillar ej asos att de är spetsiga :/

paulina mikaéla.

svar: Tack så mycket :]

Angelicas Closet

Jag skriver på min artikel för Julia.
:)

Louise

Har du handlat på någon av dessa second hand butiker? :)

Jennifer

svar: ja det tycker jag med =) ha en trevlig kväll

Sofia

Ska laga mat nuuuuuuuuuu =)

Anonym

ohh näää sverige har inte alls varit så där underbar i år tycker jag - vädret förstör ju så mycket:( Men å andra sidan - tända ljus, mys i soffan och en underbar person vid sidan om är aldrig fel:)
Har din torsdag varit bra?

mvh/Teddy

hannahsthlm

Nettan: Låter som en bra "göra lite nytta"
dag det :-)!Skulle behöva både tvätta & träna..men det hann jag inte !

Natta: Verkligen fina :-)!

Amanda: Då är vi två om det iaf då ;)!

Evelina:Tack :-)! Jag läser redovisning ,
bokslut och marknadföring bla. inför starten av mitt företag som jag håller på med ! Det är väldigt intressant men tidskrävande :-)!

Carro: DET hade jag med velat vara just nu..åhh..så mysigt det skulle vara..men det finns ingen tid för det ..

Becca: Hey LilySIS! Miss u too! Tomt over here utan dig. Blev såå klatt på en gång sedan du åkte oxå..brrr=(
Fun att du hann med att leta efter jeansen, visst ÄR de supportiska. Ska kika om de finns i svart, medd. dig later:-)! Hoppas resan hem gick bra, hörde om strulet med biljetten och att daddy fick rycka ut som support ;)!Tur att du kom med planet iaf :-)! Hörs soon på mejlen or face Puss!

Niklas:Det ska nog ordna sig med resplaneringen, jag är optimist :-)! Låter som en riktigt bright ide att stanna inne just nu. Det tänker jag med göra ikväll. Vädret är verkligen horribelt här i STHLm med. Iskallt och lite snö på dagen och nu massa regn och kolsvart ute på kvällskanten..Hösten har verkligen tagit oss med storm kan man säga :P!

Anna: Jaaa:-)
Ang.PUB reklamen så fick jag helt enkelt en förfrågan om jag ville köra den kampanjen.

Towa. oki! Du ska självklart köra på det som är mest"du" :-)

Paulina Mikaela :-)

Angelicas Closet: Hoppas det går bra med
artikeln :-)! Trevlig kväll!

Louise: Två ,tre gånger på Karlavägen är den enda, faktiskt. Ibland kan de få in riktiga kap och ibland finns det inget..av intresse.Man får chansa helt enkelt :-)!Annars är jag inte såå mkt för Second Hand,,tyvärr.Men när det kommer till väskor och smycken så tkr jag det är kul!

Jennifer: Ha en trevlig kväll du med :-)!

Sofia: Lycka till med middagen då :-)!

hannahsthlm

Teddy: Nejj..har man en underbar person och tända ljus så kan ju hösten vara toppen mysig :-)! Kvällarna på hösten gillar jag men det är dagarna och kylan jag vill fly ifrån...typ ;)
Min Torsdag har varit helt ok. Har fått mycket fixat och pluggat en hel del ekonomi! Nu är det massa tända ljus som gäller här hemma!:-)

Egoina

usch.. jag vill också åka bort! :D

hannahsthlm

Egoina:Ja visst vill man ...gärna genast :P