I Think i had a blond moment...maybe...Sparv?

image3078
Tyckte den här bilden summerade fint HUR jag känner mig just nu.
Lite lagom Lost In Space....( Saknar min Miss Selfridge kappa förresten när jag ser bilden)


HUR tänkte jag här? Inte det faktum att jag faktiskt dricker öl  och inte champagne? ;)
Nopp... Nu pratar vi alltså färg  .
Jag bytte ut min svart/vita B&W tapet  jag hade valt  som fondvägg  till min nya appartemento till den tama kulören Sparv  från Alcro?!
Vart kom DEN iden ifrån?
Hittade tyvärr ingen bra bild på sparv just nu . Men sparv börjar oroa mig.
Förmodar ändå att  alla vet ungefär hur en sparv ser ut...
Lite grå , lite nedtonad, lite trist.....agh!
Jag var verkligen stressad, m e n ...Hade jag inte kunnat valt gråtrut eller något  annat?
Balett?Sockervadd?
Aja, går säkert att kombinera med massa saker iallafall, en så intetsägande kulör.
Blir säkert toppen!Adorable, wonderful,fabolous..grymt!
Hmmm....övertyga mig gärna om att jag valde rätt!
Det är nämligen way too försent att ångra nu  .

Tror ni jag hinner 7-11 och hem på 5 min? Jag ska nu pröva, det är inte såååå långt.
Måste ha  mineralvatten     .
Hoppas jag inte träffar min granne med  bruna hundarna  . Springer alltid på honom och fast vi inte bor i samma hus eller något så säger han jämt typ." Nej men Heeeej granne! " Har verkligen ingen lust med det just nu :P!

Ciao!♥
11 kommentarer
donnasandra

Bättre en neutral färg på väggen! Nu kan du ju pigga upp med tavlor och fina kuddar och sånt! :-D Gillar bilden på dig! :-D

Maddiie : )

Haha :) Sov gott!

Moa

ja men verkligen :D
haha kul det där med grannar..

Sara

ja det gör hon verkligen. söt bild du har där:)

sandra

svar: Tack :D

Kim

Fin blogg :)

Anna

Godmorgon! =)

Sabor

Härlig bild ;)

sara

yes jag ska fixa det lite senare idag så håll utkik på min blogg ;)

Tobias

söt bild ;)

tova

ha en mysig dag!:)