Here we go...


AnkelWarmers 69.50 på Lindex.
Klicka för större bilder!
(Färgen jag valde är något mellanting mellan färgerna på bilderna då blixten ställer till det lite färgmässigt...)

Kunde ju förståss inte motstå dessa söta Ankel Warmers  med spetskant både uppe och nere  när jag nu inte hittade någon skinnkjol i min size   (läs inlägget innan) på Lindex idag.
De är grå/brun/svarta men fanns även i helsvart, och går ner lite som "skipants" då de har ett hål bak för hälen.

Bilderna gör dem inte riktigt rättvisa, de är ursöta ;)!

Hannah♥
4 kommentarer
Johanna

Vad söta Ankel warmers =)

mikaela

skinnkjolen finns ju på internet! :] lindex hemsida. :]

Helle

Åh, har på mig dem idag faktiskt! Så fina.

hannahsthlm

Johanna: Jaa..de är jättesöta, rätt tunna, men passar nu på hösten när det inte är så kallt än:-)!
mikaela: Japp..såg det..:-) Ville ha en nu till helgen egentligen och det tar ju ca 7 dgr att beställa på nätet frrån Lindex sida..men funderar ändå på det om jag inte hinner leta vidare på stan imorgon em... :-)
Helle: Åhhh..trevligt,de är verkligen söta .-)!