En lite annorlunda dag...

Idag var egentligen dagen med stort D .
Viktiga bankaffärer skulle fixas och möten var inbokade.
Ibland blir det dock lite annorlunda än vad man planerat.
Jag har två sjuklingar här bredvid mig, den ena hostigare än den andra och får snällt vara hemma.
(Lilla-E verkar riktigt alert idag faktiskt och röjer runt..värre är det med W.)
Men..allt går att omboka,allt går att fixa..ellerhur? Jag intalar mig det just nu iaf ;)
Det är ju inte direkt så att jorden gått under.....
Det viktigaste är ju att klimparna blir friska.

Fick ett pakt från Accessora  igår som jag ska öppna nu idag iallafall, det ser jag fram emot!
Självklart visar jag er innehållet senare    !

Ciao!♥

Vad har ni för planer för dagen?
16 kommentarer
fashionholic

jag har idag tipsat om en ny barnbok som kommer ut i dagarna.. kansek något för dina små sjuklingar!!!

hannahsthlm

fashionholic: åhhh..de älskar böcker, speciellt den lilla,ska kika in och kolla ditt tips :-)!

Angel

jag ska försöka ta igen mig i dag.

Sandrara

tråkigt att vara sjuk..hoppas du håller dej kry i alla fall.!

Marie

Alltid kul med paket, själv väntar jag på ett från Satine och ett från Eleven. Idag blir det tjejkväll (äta ute och bio) med världens bästa Emma =)

Angelicas Closet

Jag ska börja med min nya artikel för Julia.
:)

alexandra

tycker att du ska se den, den var jättebra!

Emma

Ja, visst är dom supersöta? :-) Dina killar är ju söta som socker (brukar läsa din blogg) :-) Hoppas du får en mysig dag i höstvädret!

Anonym

har vart i skolan!

Josiee

jobb jobb jobb jobb hela kvällen:/

mini

you´re not alone! sitter här med en febrig liten kille och har fått styra av allt resten av veckan men men...ha en bra dag, så gott det går iallafall :) mini

Nina

jo det kan man ju lungt säga :D

Johanna

Blir en lugn dag för mig! =)

mia dh

Allt går att boka om både en, två och tre ggr, jag lovar, jag gör det jämt. Kramis:)

Linn

spännande:) ska också beställa därifrån:)

anna

hoppas de mår bättre imorgo och att du får vara frisk! massa kram!