Do U know any SVEA lover?


Svea handcreme, 79 kr från Nelly.

Det är lite roligt det här med  Sveahypen   som kommit det senaste året.
Själv shoppade jag Sveasaker till grabbarna (och till mig själv) för ca 2-3 år sedan.
Självklart har vi kvar massor, jag använder dock inte Sveasaker själv längre.
Men killarna gör!
Så gott som alla innestadskids  mellan 10-14 verkar iallafall det senaste halvåret anammat  trenden
med Sveamössor    .
(Nu finns de ju även för babysar..vilket man ser i var och varannan Bugaboovagn när man går ut-:)
Söta W trivs fortfarande bäst i sina Sveamössor  (även om han har Fred perry, RL och Diesel också) som han levt i de senaste höstarna.
OM det är någon  handcreme man skulle kunna få den killen att använda så skulle det väl vara den ovan? ;)
En bra julklapp till din Sveagalna lillebror eller lillasyster kanske?
Finns hos Nelly  för 79 kr.

Har DU börjat shoppa julklappar?

13 kommentarer
Sannossi

Julklappar? Åh nej.... Inte än..
Jag är alltid ute i sista minuten.. ;)

Sannossi

Julklappar? Åh nej.... Inte än..
Jag är alltid ute i sista minuten.. ;)

Lene

Ja snart är det dags att dra igång med julklappsshoppingen. blir alltid mycket dyrare om man är ute i sista sekund:)
Har du något bra tips på vad jag kan köpa till min lillebror och lillasyster, 8 respektive 5 år?? Alltid lika svårt!!

Käthe

Jag ska snart börja shoppa. :) Mamma har redan börjat fråga om önskelista.

Tiina

åhh jag slipper julklappar i år :D UNDERBART !

Anna

Jajamensan, bestämt mig för att vara ute tidigt iår! :)

Jenny

Åh tack så mycket för hjälpen! Nu vet jag hur jag ska gå till väga! Tack igen! :)

carro

haha coolt :) Nepp inga julklappar än, jag är sån som fixar allt i sista minuten :/ Ha en bra dag!

queenpeach

Nej inga julklappar än. Men kan berätta att är det nån kräm som jag är såld på just nu, precis som Ebba v Sydow, så är det boots no7 perfect serum. Wow!

Fotograf

Är det någonting jag missat med Svea?

Petra

Mmm men verkligheten är så! Julklappar? Suck.. sånt tänker ialf jag inte på, bojkottar julen iår. Sticker iväg till thailand istället;)

sophie

min dotter heter svea.
jag ska genast inhandla en sån handkräm!
klart sveas mamma måste ha en sån tub på skrivbordet!
tack för tipset!

Marcusmarit

Hi, very nice site! Good luck!