Den gamla ugglan är försvunnen...

image3164 vs
Föredrar nog att vara lik lilla-E:s risiga BK doll framför en uggla..faktiskt :-)!

Yes! Idag var första gången på ca 2-3 veckor som jag kände mig "som mig själv" igen.
Tänk vad stress, dålig sömn och bristfälligt  matintag kan "förgöra" en på relativt kort tid.
(att jag somnade på bion i Söndags var ju verkligen ett tecken..iallafall för mig.)

 
Min största supporter , Lilla-E, brukar vaje morgon väcka mig och säga :
"Gomorron mamma..va du är söööt".
Häromdagen sa han dock inte det...han sade:
"Gomorron mamma..Hmm..Idag tycker jag nog du ser ut som en gammal uggla".
Barn är ju som bekant alltid brutalt ärliga...ha ha!
Úggla var faktiskt snäppet värre än när han jämförde mig med sin Burger King docka för några veckor sedan;)!
Nu tror jag ugglan är försvunnen iallafall och jag tänker då inte låta den komma tillbaka !

Hur mår du idag? Som en gammal uggla eller snäppet piggare än så? :-)!

10 kommentarer
Annika

Kanske aaaningen piggare än en gammal uggla, men bara aningen.... Vilken concealer använder du under ögonen, om du nu använder någon? Tycker att YSL´s börjar kännas halvbra...

vickan

håller på att bli förkyld tror jag annars bra. Vilken söt dotter du verkar ha :)

Niklas Eriksson

Jag ser alltid ut som en [censur] på morgonen...

Här är det full fart... Vaknade (för) tidigt annars har det gått som planerat. Har haft lite datautbildning med personal igår & idag, finjobb!
Nästa vecka drar inventeringen igång så då lär man väl inte bli människa igen innan den är klar.

/Mvh Niklas

hannahsthlm

Annika: jag har en från Lauren hutton som jag avgudar. Den satt i locket på foundationen, som tyvärr var kass..men vilken concealer..wow;)!
Annars är Dior:s silverpenna,concelarpenna, bättre enligt moi än YSL som jag oxå är aningen less på. har du testat Dior.s?.-)

Vickan: krya på dig !:-)Ohh.. jag har ingen dotter..ha ha..Lilla-E är en kille..men han engagerar sig mkt i sin mammas utseende ..ändå :P!
På gott och ont då vill säga ;)!

Niklas:Skönt att höra..att inte bara jag ser ut som en uggla på morronen då ;)! Inte varje morgon dock..ibland kan jag vakna upp som en nyponros.DET beror alldeles på sovtimmarna...som de senaste veckorna varit allt för få =(
Lycka till med dina projekt då :-)! (och se till att sova iaf 5 timmar per natt..annars finns risk för uggelvarning ;)!

Anonym

vad härligt att vakna till att nån tycker att en är söt :D

annika

Jag fortsätter tjata lite om concealer.... Jag har haft nr 2 i YSL´s guldpenna, tycker den är gulaktig och bra i tonen, vet du vilken av färgerna i Diors concealer-penna som är mest lik den?

hannahsthlm

puuccii: ha ha..jaaa..det är ju upplyftande..uggla var dock inte lika kul ;)!Hoppas jag slipper den i fortsättningen:P!

annika:åhh..jag kommer inte ihåg..just nu..kan kolla upp det idag så meddelar jag dig här ikväll,oki? :-)!

hannahsthlm

annika: Det är nr 2 du ska ha på Dior Skinflash (silvriga concealer-pennan)om du har nr 2 på YSL
Touche Eclat.
1:an är för rosa tycker jag(precis som YSL:s nr 1) och 3:an för mörk, så kör på nr 2!
Det är den jag har har, nr 2,hittade den i en av mina makeupboxar tillslut nu när jg kom hem,visste inte riktigt var jag lagt den :P!
Ska nog investera i en ny soon för den är nästan slut..och den är verkligen braa!:-)

annika

Tack snälla för hjälpen!

hannahsthlm

annika: Så lite så .-)!