Dagens Tips! Fight the bacills!


4-pack våtservietter Ikea 35 kr

Fick med mig två rosa skokartonger  från IKEA i Söndags och så dessa våtservietter.
(Ikea i alla ära men har man varit på Mio precis innan så blir man inte så sugen på deras möbler ;)
Köpte ett fyrapack av dessa Ikea-servietter förra gången jag var där också och de har räckt tills nu.
Rolig design (roligare än vissa andra på Ica & Konsum iaf)att ha i väskan och perfekt såhär i förkylningstider när man inte vill ta någon i handen...på ett ungefär ;)!
Jag använder flera per dag till att torka av Lilla-E med, allt från glass till snor , praktiskt!
Så åker du till Ikea passa på att plocka på dig av dessa!

Har du något bra tips för att slippa förkylning?

Hannah

Hannahs dag: Yes! Jag tror det värsta är över:-)
Lilla-E verkar INTE ha kräksjuka, verkar må rätt toppen idag på det hela taget..faktiskt. han ska nu få följa med mig på ett möte och sedan ska han gå på sin teaterlektion    .
Då ska jag passa på att powewalka(ja..he he ursäkta ordvalet..,) med min mP3 och rensa mina tankar lite , känns som jag bara tänkt på sjukdomar de senaste dagarna :P!

5 kommentarer
eva

Hej Hannah! Kolla in www.beautyplanet.se.
De har erbjudande på Lancôme mascaror för 99kr!!!!! Har nyss beställt själv...och så tänkte jag tipsa er också!! kram

Lene

jag tycker faktiskt att Mio har börjat tappa lite i själva övertaget mot ikea. det är mestadels trista möbler till överpriser, med några få undantag!jag blir alltid lika besviken när jag kommer in på Mio, kanske därför jag har presentkort som jag fortfarande inte utnyttjat:(

Skönt att lillgrabben är bättre!:)

Käthe

Tack för tipset! :)

Tiina

jag har verkligen inget bra tips. jag är "förkyld" av och till hela tiden och nu verkar jag ha åkt på halsfluss IGEN.

hannahsthlm

eva: Bra tips .-)!

Lene:åhh.. jag älskar Mio, vet inte varför..kanske för att det är lugnare och mer harmoniskt än Ikea och för att det är bättre kvalitet. Mycket av deras sortiment påminner ju dock mer och mer om varann och ikea kan ha en hel del udda & kul design ,-)!
Ja det är undebart att E är bättre :-)!

Käthe: Var så lite så .-)!

Tiina: Stackare! Krya på dig så mycket då !