Dagens Outfit Lilla-E

Idag hade Lilla-E halloweenfest  på dagis.
Jag var också bjuden på  halloweenpartyn idag, eller rättaresagt ikväll, men har inte tid.
(och ärligttalat ingen överhängade lust att spöka ut mig.)
Den "rikitga" halloween är väl egentligen idag ? Hmm..?!
Misstänker det eftersom jag fått inbjudningar och sett en hel del galningar som hulken, mumie och hårig/groteskapa på väg på något partay nu på kvällen när jag var på väg hem.
Förmodar dock att de flesta som tycker om att spöka ut sig kör "halloween-festgrejen"  till helgen ,eller?
Själv dissar jag alla halloween-projekt för egen del i år men som tur är får jag ju klä ut Lilla-E,  det känns nog med det!
Jag är faktiskt ingen maskerad-girl  ...sorry...jag tycker "vanliga " fester är snäppet more fancy jag :-)!

Lilla-E är dock crazy about Halloween och jag planerade att E i år skulle vara cool , skrämmande och ändå ha någon slags trendfaktor ...
 Sooo.. det blev detta:


Mask BR
Halloween -pumpa ficklampa BR
Jackass Tee
Baggy jeans H&M

Har du Varit på Halloweenparty ikväll eller planerar du att gå på något i helgen?

VAD ska DU spöka ut dig till  isådanafall? Intressant att höra!:-)

7 kommentarer
Nettan

Jag ska faktiskt inte klä ut mig ;) jag är inte mycket för sånt heller ^^ men det lär fotograferas en del outfits där borta när jag är vimmelfotograf!

helena

hade helloween party igår, på cafeet i mölnvik.
lovisa 7 theodor 1 och jag ? var djävular allihop, hade även med lovisas ponny som var utsmyckad till en djävul...
sååå kul....

Malin

stackars barn! och ändå ha trendfaktor..herregud, hur kan du ens få vara mamma?

Tiina

Ja du har rätt igår var den riktiga dagen för Halloween. Jag är inte heller någon maskerad tjej.

hannahsthlm

Nettan: Alltid kul att fota andra som klär ut sig..;)! Good Luck!

helena: Gosh..såå cute med hela lilla familjen och en ponny i halloweenklädsel:-)!Förstår att ni hade kul!

Malin: Ehh..que?!:O
Får man inte skriva saker med en nypa ironi..maybe? ;)
Hans storebror tyckte han var stencool iaf och det var han som myntade uttrycket..utklädd men samtidigt stylish;)!Lilla-E är verkligen inget"stackars barn", DET vill jag verkligen klargöra!:-)

Tiina: Då är jag inte ensam då ;)!

Madskristin

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

Emily

Women who want fashion? If you find the shoes from other more shoes for the casual player, or take a joke, you can not ignore the sale of shoes by Tory Burch shoes. Nobody can fend against the existence of buy Tory Burch online in the world of fashion, The famous Red High Heels sole, the specifics of how Tory Burch. If you have a red one, it is safe to say that shoes from Tory Burch. Red shoe with the logo, as happened. However, never forget the beauty, design Tory Burch shoes with you. In Europe and America, a large number of stars chasing the mouths of Tory Burch heels.