Bye for now...

Nu håller jag på och packar för fullt.
Oppps.. blev lite stressigt det här.
Åker på en liten trip inom Sverige soon och kommer tillbaka imorgon.
Tar nog min Peak jacka med, kan inte låta bli att älska den, trots pälskragen...
Den håller mig levande i kylan!
Love is complicated!

Varit mycket debatter om päls nu som varje höst/vinter)och själv är jag egentligen verkligen emot päls.
Jag äter inte ens kött.....
Vems fel är det egntligen att "alla" varma vinterjackor har äkta päls..?
Tillverkarna, marknaden eller konsumenten?
Vad tycker du?

Hörs imorgonkväll!
Kram Hannah♥
14 kommentarer
donnasandra

Det är väl en blandning av efterfrågan och tillgång. Tror alla skyller på varandra där. Om konsumenten eller tillverkaren skulle sluta så blir det ju stopp på pälsindustrin kanske...

Niklas Eriksson

Trevlig resa!

/Mvh Niklas

<3 A L E X A N D R A

jag har sagt att jag aldrig mer ska köpa äkta päls, men hallå, om man vill ha en varm jacka så får man pälsen på köpet lixom :S

Kajsa

Jag använder gärna päls så länge den är vintage eller second hand. Men jag köper oerhört ogärna päls som är "ny".

Angelicas Closet

Vilken söt päls!
Jag använder pälskragar som jag köpt second hand.

Kram

Johanna

Ha en trevlig trip! :)

matilda

söt bild!

MakeUpYourMind

Om man verkligen är emot päls, så tror jag nog att man kan hitta jacka som är utan päls. Jag har skinnskor, äter kött men får gåshud när jag rör vid päls. Det känns så obehagligt bara. Ha en trevlig resa!

Frida

Allt beror på efterfrågan enligt mig :)
Ha det bra!

lisa

Vilken mysig bild! Jag använder inte päls, kommer aldrig göra det heller för det är något som jag starkt är emot.

Lalisen

jag tycker att det är ok om det är vintage. Men att köpa nytt som produceras nu känns fel och så ute på nåt sätt... :/

HM

Om jag köper en jacka för sex papp, då LÄR det vara en flådd katt på den. Fuskpäls, pfft!

Fröken SötSur

Det är konsumenternas fel såklart. Det är ju de som köper jackorna....eller? Ha det så bra på din lilla tripp. Kramkram.

caroline

Heej darling =) Hoppas din roadtrip blir kanon =) Love the picture honey =) Kraam