Äta bör man! Shape up!



Ojjj..så himla trevligt jag hade igår! Känner mig på underbart humör idag :-)!
Otroligt skönt att komma ifrån stan. Vad snabbt det gick att ha bankmöte..tex.

Nu  är det dax för mig att shape up! .
Ska handla såå mycket mat ieftermiddag och laga till en gigantisk middag ikväll!
Har ätit och sovit så lite de senaste veckorna, sent igår kväll kände jag nästan inte igen mig själv när jag kollade mig i spegeln.....Ojj..hej vad heter du då..typ?! ;)
När jag går ner i vikt så syns det så himla väl på en gång. Det är inte för alla roligt att gå ner i vikt.
Jag går ner massor när jag har mycket projekt på g, för jag glömmer att äta.
Jag vet att det sticker i ögonen på vissa som kämpar med att gå ner i vikt att skriva.."åhh..jag måste börja äta mer"...men alla är vi olika och för mig finns det inget  positivt just nu med att gå ner massa kilon.
Som Lilla-E säger " Om man inte äter blir man inte stark"..och det är väldigt sant ;)!

Hur är du? Äter du mer eller mindre när du har en stressig period?
Lessen för att jag inte svarat på kommentarer, kör det ikväll då jag bara ska vara hemma och ta det lugnt och fokusera på de personer jag tycker om och.... äta..;)!



Ska nu skynda mig att fixa mig iordning! Skönt med Lördag!♥
Ciao!

6 kommentarer
Käthe

Vad blir det för gott ikväll? :)
Jag är ganska bra på att äta eftersom jag inte fungerar utan mat. Håller jag inte mina mattider så flippar jag ut. *hihi*

Julia

svar: jau i guess so :)
söt bild!

DONNASANDRA

Jag äter rätt lite normalt sätt, men när jag är stressad rör jag mig mer vilket inte brukar innebära mer mat. Jag äter nog mer när jag är uttråkad...

Jenny W

Jag blir som du, jag glömmer att äta... Ha en trevlig kväll med god mat! /Jenny W

Egoina

haha.. jaa, jag ramlade inte heller :P fin bild!

VICKAN

Vad roligt att du hade trevligt igår. Du skriver så himla bra. Jag äter under alla perioder :(. Men ibland glömmer jag av att äta. 93 var jag med på kos,en fin ö. Det är gripande det du skriver.
ha det gott