Ambassadör för Världens Barn

image3069
Måns-kan det bli så mycket bättre? ;)

Han kan inte bara sjunga,han är inte enbart grymt söt och trevlig utan nu även  
Ambassadör för Världens barn  .
Tycker du också att det är viktigt att hjälpa dem som har det sämre än dig och samtidigt vill se och höra
en skymt av Måns Zelmerlöw  tycker jag du ska kolla på del 2 av Världens barn galan på SVT kl 20.00
,sänds ikväll Lördag 13/10   .

(Kan du inte få nog av Måns och vill läsa hans "dagbok"?
Då kan du alltid kika in på hans hemsida.Glöm inte det ;)!

Oki..Jag ÄR hopplös i det här fallet..men HUR ofta skriver jag om svenska sångare?
Eller det kanske jag gör..ofta...neeej:P!


Hannahs Lördag:
Huu..verkar som vi aaaaldrig kommer uuut.
Har redan ombokat en fika. Lilla-E badar nu skumbad...ehh?
Jag ska dock f ö r s ö k a få upp honom ralativt snart!!
VEM  är det egentligen som är boss i den här familjen ?!
Kanske någon under 110 cm med page ? ; )
4 kommentarer
Nettan

Haha men skumbad ska man ju aldrig stressa ifrån :D

hannahsthlm

Nettan: neeej..absolut inte :P..men han vill alltid bada så ..olägligt..liksom ;)!

Santine

Bra blogg!

hannahsthlm

Santine:Tack tack!