A gift for me!


Nu är det ju inte direkt så att mitt liv består enbart av fina presenter.
Den senaste tiden har jag dock fått en del, vilket ju alltid är trevligt :-)!
I helgen fick jag ett underbart  Hjärthalsband designat av  Angie of sweden   .
Varje smycke är unikt, gjort i stengods och mitt hade 24 karats gulddekor.
Verkligen vackert. Ska lägga in en bild sedan så får ni se mitt.
(Påminner lite om det på bilden ovan)

Visst är det roligt med unika smycken!
Vad föredrar du? Guld eller silver?
Jag är helt klart en guld-tjej ;)!
20 kommentarer
Lisa

roligt att ha ett "eget" som man vet att ingen annan har. Funderar själv på att börja göra egna, blir ju visserligen inte ett dugg billigare men bra mkt snyggare!

Helena

Jättefint verkligen! Hoppas att du har haft en bra dag och får sova gott!Natti, natti!

Christin

Åh guld är fint och det där halsbandet var personligt och mycket sött :) Jag gillar nog bäst guld smycken egentligen men har nog mest silversmycken till vardags. Guldfavoriterna är camé dam smycken :) Ha det så bra

donnasandra

Trevligt det där med presenter! Hoppas du haft en bra dag! Kram

elina, modeskribent

Hej!
Vi på modespalten på Credd ska göra om Freestyle-delen. Istället för att gå ut på stan o fota folk vill vi att ni modeintresserade skickar in en bild på dig "dagens outfit" och beskriver enligt vår mall din stil. Vi kommer att lägga upp ca 5 olika varje vecka och vi kommer plocka de som vi tycker passar bra för den veckan.
Hoppas du
är instresserad! Vi har 8-15 tusen olika läsare varje vecka! Håll utskik på hemsidan näsa vecka för att få mer info o se mallen.
Kram från Elina

Lene

Silver! Älskar verkligen silver och har riktigt svårt för guld faktiskt...

Linn

vilket sött!

Dress Like a Princess

Ååh så roligt :)

Du det där med längden på den klänningen har du rätt i, den längden passar ju asbolut inte mig som är så kort :P hehe, men klänningen är väldigt fin anars!

delinda

så sött =) alltid kul m lite presenter. är också en guldtjej ;)

Olga

Jag gillar både och :) Förut hade jag svårt för guld men började gilla det mer och mer och nu har jag guld på mig jämt!

H

Måste säga att här är oxså en guldtjej!!!!!!!!

Kerstin

Ja, vad vore livet utan smycken :)

Klara

Jag tycker nog bäst om silver, nästan hela min smyckessamlin består av silver ;P
Kram!

caroline

åh, fiint :D jag gillar guld mest :)

L

I sure do!=)

Alice

Det var grymt och hon såg fantastisk ut! :)

Christine

Svar: Jo vi får väl hoppas det. :-)

Helena

Godmorgon! Ha en jättebra dag!

Emma Journalen

Jag gillar både guld och silver faktiskt. Guld är lite nytt för det har jag inte gillat så länge, men som sagt gillar båda. Men jag ska ha vitt guld på förlovnig och vigselringar.. Tycker det passar mig bäst. När nu den dagen kommer. :)

En Mölnbobos Liv

Jag är nog lite både och, dock är min morfar/morbror och kusin guldsmeder så när man får något är det oftast i guld.