6 Augusti 1993

Ha ha..jag håller ju på och rensar bland mina saker inför min flytt.
 Fastande i gamla dagböcker.Jag har MASSOR!
Snacka om TUR..att jag har alla dagböckerna.
HUR skulle man annars komma ihåg DETTA..känns som det hände i ett annat liv!
VET att ni uppskattade min anorexia-dagbok, men den ÄR så privat, så jag vet inte hur jag kommer göra med den angående publicering.Tyvärr...:(
Tänkte jag iallafall kunde dela med mig av min första charter utan föräldrar i släptåg...:-)
Kan kanske även ge er som har ätstörningar lite hopp för denna resa gjorde jag faktiskt ca 1 år efter jag höll på att tyna bort.!
Jag trodde ALDRIG  i aug 1992 att jag i aug 1993 skulle sitta och dricka drinkar på Kos och inte räkna kalorier  :-)!Alla tyckte jag var såå smal DÅ  kommer jag ihåg, men när jag åkte till Kos vägde jag ändå 42 kg, tror jag.
Det var ca 14 kg mer än året innan...
Jag bestämde mig för att jag ville LEVA och började göra det!
Fortsättning på Kosvistelsen följer...:-)



6 Augusti 1993
Hej hopp belladonna!

Nu sitter vi här på balkongen på hotellet. Vi tror  hotellet heter AKYLOS, men är ej helt säkra.
Det har hittils varit en kanondag. Vi ÄR på Kos!
Har just upptäckt en grymt snygg grabb som råkar vara vår granne, snacka om tur!
Spanande även in en 10-poängare, nästan, på planet oxå, han hette Marcus, det stod det åtminstone på hans resväska...men han åkte med Spies.
Träffade några gulliga grabbs på bussen från airporten oxå. Från Gbg...
De kanske dyker upp på PLAYBOY tonight, ja..det är alltså tydligen det discot som gäller här just nu.

Catta och jag har hunnit md rätt mkt idag. I natt bodde vi på Landvetter Airport Hotel för planet gick 7 imorse, så vi åkte tåg igår em. till Gbg. Gick upp 5 imorse. 11.50 var vi på Kos...sen var vi på hotellet 13:30.
Vi kastade oss i poolen och gick ner till hamnen och åt lunch på ett urfint ställe vid havet, sedan gick vi till en bar och tog en drink som heter Casanova.
Nu ska vi nog packa upp..kanske..här är helt kanon!
Oj..neej..kl är 19.15 såg jag nu så vi får nog packa upp någon annan dag. Nu ska vi tydligen ha förfest med "snyggagrabbarna balkongen".
Puss!
5 kommentarer
DONNASANDRA

Hehe det är verkligen kul att ta del av. Önskar att jag skrivit mer i mina dagböcker...:-)

anna

Haha kanske leta fram mina gamla dagböcker från när man var liten, och ha en liten nostali afton ;)

VICKAN

Hihi skrev på fel inlägg. Nedan istället för här. I alla fall jag har med varit i kos 93. Fin ö med snygga pojkar. Tack för ditt inlägg på min sida. Det du skriver är mycket rörande.
ha det så bra

therese

Önskar att jag hade haft mina dagböcker och det jag skrivit från tiden jag mådde dåligt men tyvärr kastade jag allt då det kändes för märtande att läsa efteråt.
Hihi, kul att få läsa lite om dn resa här iaf. Lite killtjusare Hannah =)

hannahsthlm

donnasandra:Ja..dessa detaljer var för mig onekligen kul att ta del av..Hade nästan inget minne alls av detta ;)!Sen när man läser så komer man ju ihåg och ser hotellet tex. framför sig..superkul:-)!

Anna: Gör det någongång, man har så himla roligt när man läser:-) Jag förvånas ofta över hur kloka saker man skrev när man var mkt ung..kanske inte just detta från Kos -resan:P ,men jag ahr många andra gamla dagböcker också ;)!

Vickan: åhh..spännande..då vet du ju precis hur det var där då :-)! Tack själv! :-)Ha det fint!

therese: ahh..jag vet..lät hänt att man slänger sådant..men men..det anske var nödvändigt för dig just då!
Jaaa..gud vilken killradar jag måste haft på den tiden. Hmm..tycker allt skrivet från just 93 handlar om oilka killar..ha ha :-)!