100 år eller kanske 99?

Gosh! Idag känner jag mig verkligen som 100 år!
(HUR nu DET känns,VET jag ju då eg inte, men jag kan tänka mig att man inte är alltför alert och pigg...;)

Klimparna kommer hem tidigare än planerat så de står här vilken minut som helst!
Jag får återkomma senare med vinnaren i  Lancome-tävlingen    .
Lovar att den kommer presenteras under kvällen!
Kvällen igår var kul. Trevlig bubbelkväll här och sedan vidare på lite andra håll.
TYVÄRR så hade jag väl så mycket  att pyssla med så några bilder blev det inte...kameran var dock med..aja...
man kan inte hinna med allt ;)!
Körde iallafall på  klänningen   .
och detta diadem

Vad gör ni denna Söndag?
6 kommentarer
donnasandra

Den klänningen är så snygg!

linnea

Älskar den klänningen!

hanna

Undebar klänning, vart har du funnit den snyggingen? :D

Niklas Eriksson

Söndagen har varit en "slappa" dag här, städade igår.
/Mvh Niklas

Christine

Nice outfit!

hannahsthlm

donnasandra:Tack tack :-)

Linnea::-)

hanna: På H&M, faktiskt.

Niklas: Låter bra att få lite sådant gjort också ;)!

Christine: Tack gumman :D