Yesterday Nite

image3334 

(Klicka för större bilder)

Miniklänning från Lindex
Leggings från Gina
Overknee från FALKE
Skinnstövlar Scorett
Väska LV Speedy



Blev som jag skrev i mitt föregående inlägg gaaaanska stressigt igår kväll.
Stapplade iallafall ner en snabbis i källarvalvet  i mina höga stövlar och tog några outfitsbilder , tycker det blir bra ljus därnere och så kan man ställa selftimern perfekt på den branta källartrappan ;)!
(om ni nu undrar varför jag fotar i källaren.)

Idag har jag mycket att fixa, är inte precis vrålpigg,men jag får skylla mig själv.....gäääsp :0!
Mamma fyller år också så ikväll är det liten birthdaybjudning hos henne med ost,vin och tårta.
Hmm..tror iallafall jag hoppar över vinet ;)!

Vad har ni för planer för denna Torsdag?




20 kommentarer
Käthe

Tjusigt! Verkligen fin väska! Just nu är jag så trött så jag skulle vilja sova. :)

hannahsthlm

Käthe: Tack!:-)
Åhh..då är vi två;) Jag är också sååå grymt trött just nu :O
Aja..hoppas du får en fin Torsdag iallafall:-)

Angelina

Hej, du jag undrar om ditt hår är löshår eller äkta?
Väldigt välskött för att vara så långt, ifall det är äkta! Tack för en bra blogg :)

DONNASANDRA

Låter trevligt med kalas! Fin du är förresten! Kram!

theonlymee

jag har skola till 13.50. sen träning ikväll, men ska bara titta på den. är sjuk :/

Anonym

hej hannah.jag läste lite på din söta blogg och planerade faktiskt på att fråga en enda sak.har du någon erfarenhet nu av serien proactiv solution som är anpassad åt hud och som säljs av tv-shop?

hannahsthlm

Angelina: Tack själv!:-)
Trevligt att du tycker om mitt hår!
Jag äter bamboo-tabs och silica och har ganska långt hår själv men har några extensions insatta,av äkta hår,självklart. Ha en fin kväll!

DONNASANDRA: Tack söta :-)! Nu ska jag rusa och köpa present snart, blir nog trevligt ikväll! Kram!

theonlymee: Hoppas du kryar på dig snart då !:-)

anonym: Var det inte den Jessica Simpson avände?
Som hjälper mot problemhud och acne mm.?
Har inte prövat själv men jag TROR min syster pratade om att den var bra och att hon hade rek. till sina kompisar...Hon bor i USA och jag tror Proactiv är "större" där än här.
Har inte sett på tv-shop på år och dag så jag kan inte garantera att det är samma vi menar, men har den typ sålts där i flera år så måste det var den.
Sorry att jag inte kan vara mer behjälplig än så i denna fråga :-)!

Johanna

Jätte snygg outfit!! Svårt att hitta bra "outfit places" Blir ju bra i källaren =)

Mona

Tack så mycket! ^^

Karin

snygga bilder som vanligt

Ap

Snyggt! :D

Barbie

Kul! Själv ska jag tvätta i fyra timmar. ;P

Angelicas Closet

Jag har varit på pressvisningen och fikat med en tjejkompis. Dina stövlar är grymt snygga, behöver jag säga att väskan också är det? ;)

Niklas Eriksson

Med risk för att bli tjatig...
- Snyggt!

Hoppas du har nåt mer på dig när du är ute och springer, ser ju lite kallt ut med den korta kjolen.

/Mvh Niklas

vickan

Vad fin du var i dina kläder. Ikväll blir det bara lugnt för mig. Hoppas du får en trevlig kväll.

hannahsthlm

Johanna: hi hi..det får duga med källaren ;)!

Mona :-)

karin : Merci!

ap: Tack

Barbie: Hoppas tvättningen var angenäm..hmm..men det är skönt när det är gjort iaf :-)!

Angelicas Closet: Hoppas pressvisningen var spännande! :-) Kul att du gillar stövlarna och väskan ;)!

Niklas: Du blir aldrig tjatig vännen ;)! Tack!
Och jaaa..jag har ytterkläder på mig vet du när jag går ut..och vantar :P!

Vickan: Tack tack! Kvällen var mycket trevlig :-)!

Lotta

Jag tycker det är skithäftigt när du fotar i källaren.
Och gud vad snygg du var idag, stövlarna är underbara! Är det länge sedan du köpte dem?// Kram

Cecilia

Tjusiga bilder. ser att du köpt en ny väska:) kram

hannahsthlm

Lotta: Tack söta :-)! hi hi..kul att du gillar källaren ;)! Tyvärr är det nog ett tag sen jag köpte de där stövlarna så jag tror inte de finns kvar...Ca 2 år sedan. Underbara, ser fortfrande typ nya ut, lönar sig med kvalitet på stövlar ibland
:-)!

Cecilia: Tack tack.-)! Jaaa..älskar min nya Speedy, är riktigt nöjd med köpet !

Sofia

Snygg outfit! Hotta stövlar :)
Ha en bra kväll!