Weekend off and new deadline!

Gahhh..förstår ni HUR  stressad moi ÄR  ?   ,O

Ska till doktorn med W ,sedan möte och after that tar jag en weekend off !
Ska fixa lite grejer, kika på möbler,träffa några bekanta och vila upp mig :-)!
Nice  att komma ifrån Sthlm  några dagar,även om det nu inte blir så många ....
Lilla rosa bärbara datorn följer såklaaaart med, kan dock inte garantera att mobila bredbandet funkar..men jag hoppas offcourse DET.

Sätter en ny "deadline" på  till Söndagkväll kl 20.00 för beautybox-tvälingen  .

Vill verkligen ha tid att gå igenom alla motiveringar/förslag innan jag utser en vinnare.
Va kul att så många vill var med, ni hjälper mig verkligen att göra bloggen bättre på sikt!
Så... har du inte tävlat i beautybox-tävlingen  så har du  fortfarande chansen .
TÄVLINGEN HITTAR DU HÄR.
   

Ha en lovely weekend nu, det ska jag ha!♥
Vad har NI för planer för veckoslutet?

Kram Hannah
12 kommentarer
sofia

ska bli spännande att se vem som vinner =)

Askungen

Läser... och stressa inte dig...

sara

ha nu en härlig helg=)

Marie

Skönt att ha en lugn
helg :)

Själv ska jag på 30årsfest, så det blir nog rejält partaj.. :)

Niklas Eriksson

Hoppas att du får en riktigt trevlig helg!
Och att det inte är något allvarligt med "W"
Men kom ihåg att du skall koppla av, så även om bredbandet funkar skall du inte blogga/surfa för mycket!

/Mvh Niklas

Jonna

svar: jo det är sant, det är tur att man har minnena, men det gör mest saknaden värre.. tar lång tid innan man kan se tillbaka och enbart glädja sig :P

vickan

Ha en skön helg nu.

Daniella

Alltid skönt att komma ifrån Sthlm ett tag, skulle jag också behöva göra faktiskt!

delinda

trevlig helg =)

Sis

Ha en super harlig helg sis och kan du inte ringa nasta vecka! Jag aker till LA med Helen (som e har och halsar pa) och Robson idag, vaknade upp som en eskima och ser inte super frash ut direkt.. Onskar att jag kunde komma 0ch mysa med dig! MISS YOU! Puss

Johanna

Ha så fortsatt bra i helgen! Kram :)

Troysigrid

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.