Vinnaren av Beautyboxen är...


Sanna

Stort Grattis! Boxen och VR skickas hem till dig under nästa vecka.
Mejla mig på [email protected] så tar vi närmare detajer där.

Söta W fick hjälpa mig att lotta fram en vinnare. Gick inte att välja ut någon på vad den tycker...men självklart betyder inte det att jag inte tar åt mig av det ni skrivit, för det ska jag jobba på att göra!
Ska försöka sammanställa vad ni läsare tycker är bra/mindre bra och vill läsa mer om och presentera här inom
kort.
Tack för att så många ville göra sin åsikt hörd!:-)
Tävlingen kommer återkomma med andra produkter längre fram!

Hannah♥

11 kommentarer
sanna

Åh, vad roligt :D:D

Erik

Tävlingar och utlottningar på bloggar är roligt :)

Att ha det gott

GRATTIS Sanna

Camilla

svar; tackar. :)

det är verkligen superkul att du har tävlingar på din blogg! :D

Karin

tack:) hoppas helgen varit fin!

Hell on high-heels

SVAR: haha ja man får passa sig, farliga jävlar de där=)

Amanda

Ska du gå på Mulberry-grejen imorgon? Vore kul att gå ihop då! =)

Johanna

Har mailat dig Hannah! Ska gå imorn också =)

Christine

Svar: Ja, citrus är den enda jag gillar. Funkar bra för min mage som alltid är i obalans med. :-)

Olavagnethe

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Emma

Nu har jag en tävling på min blogg där DU kan vinna ett armband från cocoo.se & jag skulle jättegärna vilja att DU var med och tävlade.



Lycka till! :)