Vinnare Linda Lej Tävling nr 2


Varje gång lottar jag fram en vinnare.
Iallafall i Linda Lej-tävlingen som detta gäller nu.
Eftersom man kan tävla under flera dagar så är det inte automatiskt den som lämnar rätt svar först som vinner.

Rätt svar är:

Amazing Trousers är gjorda i 100 % bomull

Hannah har bott i Paris  

Klockan är ju inte riktigt 24 än så jag hinner  faktiskt presentera vinnaren idag Lördag    :-)

Denna gång blev det  Sessan  som vann!   Stort GRATTIS   !
Jag tror inte du lämnade din mejl så mejla mig på [email protected]  så tar vi alla vidare detaljer via mejlen!

För er som inte vann denna gång så återkommer tävlingen om  2 veckor igen med nya  frågor!
Är du intresserad av Linda Lej´s unika barnkollektion så glöm inte att besöka hennes webshop!
7 kommentarer
delinda

skoj med tävling =)

Anna

ja lite småsugen på att äga ett par är man ju, men känns lite sent att investera i ett par nu. Kul att du använder dina iaf=)
Have a good day!

Jennie

Kul med tävling :) Ha en fin söndag!

anna

Vad kul med tävling - bra initiativ! Trevlig helg önskar jag dig också, trots att den snart är slut ;)

hannahsthlm

delinda: Ja:-)!

Anna:Ja mina har varit bra investeringar då det första paret införskaffades i våras..tror jag det var ;)! Hoppas du haft en fun weekend!:-)

Jennie: Ja!:-) Hoppas din helg varit bra!

anna: :-) Tack! Hoppas du haft en fin helg du med!

Jakesixdegrees

Very Good Directory !!!
Keep It Up.

Olavbeatrice

Hello, This site is a brilliant idea!