Premiär för Nya VR

 

Imorgon, Torsdag den 15/11 kommer "nya"Vecko Revyn  ut i butikerna.
Louise Bratt  tog över som chefredaktör för VR  i somras men det är först nu som "förändringarna" kan ses i tidningen,bla. genom det nya utseendet.
Jag har fått några nummer så jag skickar med ett premiär nummer av "nya" Vecko Revyn till den som
vinner beautyboxen  i tävlingen ,se föregående inlägg .

Hmmm..själv tycker jag VR ser ut rätt "som vanligt´"..ser ingen större makeover...
Vad tycker du om looken på "nya" VR?

29 kommentarer
Cecilia

Ja det är skoj att pengarna man shoppar för faktiskt går till något bra, dessutom skänker jag en hel del kläder och grejer dit också!

hannahsthlm

cecilia: Åhh,vad bra .-)!

DMH/Samuel

Tacka vet jag gamla Teknikens Värld!

Allvarligt, ytterligare ett skäl att vinna den där beauty boxen - om jag nu behöver en då jag redan är så himla snygg...ha, ha!

Jonna

det ser ut att vara the same shit fortfarande :P

Lene

utsidan ser ju likadan ut men insidan kanske är chockerande nyskapande?

Natalia

jag fick hem VR igår och jag märkte ingen skillnad alls, förutom att dem kör lite nyare saker i tidningen...

sofia

Har inte kollat in den än =)

Runway

Det blir nog bra.. :)
Var inte Britneys "comeback" för ganska längesedan.. ? ;P
Kram!

annie

hihi man får skapa tid! *ler* =)

Jennie

Ny chefredaktör igen.. :P hehe

Amanda

På bilden ser den ialf rätt så vanlig ut :O Ha det bäst!

paulina.

Inte alls någon stor skillnad :/..

anna

tack! kul att du gillade bilden - och tyko tackar också ;)
kram

Sofia

Jag är förvisso närsynt som en nyfödd bebis, men nya VR ser ut som VR "alltid" gjort tycker jag.
Några nyheter på insidan kanske?

Tiina

det va ju ingen större förändring.
svar från bloggen: ja, usch nej, min deadline blev 02.00 inatt, tidigare för diG? Hoppas att det blir lite tidigare i säng ikväll. Haft en bra dag?

Sophia&Alexandra

Ja vad man kan se av utsidan så tycker jag den ser exakt likadan ut som innan! Men det kanske har hänt nått spännande på insidan tro=D

Maria

jag vet inte om jag någonsin kommer gå tillbaka till tidningen, Ebba förstörde den :P

vickan

Tycker den serr ut som innan.

Egoina

jag ser ingen makeover heller..

Sofia*

VR ser inte ut att ha förändrats så mkt... Näe, jag håller mig till ELLE.

Anonym

NEJ! Är inte längre Ebba Von Sydow chefredaktör? VARFÖR?!! Någon som vet!?...

Men nej, jag ser ingen skillnad utom att det står "nya vecko revyn"

Nina

Kul med tävlingar! Ska också ha en på min blogg snart (imorgon rättare sagt) ska kika in din tävling lite närmre nu :P

Johanna

tack så jätte mycket! Ha en underbar dag! Kramar Johanna

Nathalie

Var med och tävla om ett fint Multi- Blush från Clarins i min blogg!

hannahsthlm

ingram: Ebba är numera chef för Veckorevyn på webben som ska utvecklas en del inom den närmaste tiden. http://www.veckorevyn.com
VR i "pappersform" fick en ny chefredaktör i somras, Louise Bratt.

Emma Journalen

Nja jag vet inte.. "Britneys comeback" känns ganska förlegad och "Gissa tuttarna" känns inte hellr så nytt och fräscht. Gillar heller inte layouten, känns inte alls så vuxen och stilren som jag skulle vilja ha den. Att jag heller nästan aldrig får den i tid (som prenumerant) är inte roligt, inte heller att jag måste köpa ett lösnummer om jag vill ha den medföljande presenten som kommer ibland. Fick brev igår om att det är dags att förnya prenumerationen, men njae, skippar nog det faktiskt.

kii

groteskt ful layout! tvivlade nästan på om det var "hänt extra" jag fått hem i brevlådan. Tillbaka med ebba, jag gillar henne inte som den person jag känner till, men hon va en grym chefredaktör!

Olekaisa

Thanks, keep up the good work.

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.