Nästan som julafton....

Idag hämtade jag ut ett paket från Modemecka.
Verkligen snabb leverans och fantastiskt fint inslagna varor.
 

Jag beställde:


Håkansson Orange Blossom Vitaminspray 239 kr
Håkansson the Color 1+2     299 kr
Mavala Removerpads 55 kr

Rena rama julafton då jag fick tre små gåvor med i paketet i form av Mavadry från Mavala (snabbtork för nagellack),
små nagelfilar från Mavala och som grädde på moset ett läppbalsam med Apelsin/Rosmarin från Lisen Organics  .

Recensioner på produkterna jag inte prövat förrut kommer, är riktigt  nyfiken på Håkansson the Color i nyanserna 1+2 då man ska kunna använda dem som concealer, rouge, shading mm.

Tack söta Käthe och Modemecka för utmärkt service!

15 kommentarer
Carola

Så kul att du håller på med hudvård och att du kan sk "skönhetsvärlden". Idag tänkte göra en manikyr här hemma. Kan behövas.

DONNASANDRA

Nice stuff :-D

Karin

å tack:) en julafton i nov är inte helt fel!

Lovisa

Kul med bra service!

Lovisa

Kul med bra service!

' CAROLIN

ja, min lilla gosplutt :)

Angelicas Closet

Roligt med paket!
:)

Anna

Tack! =)

Christin

Vilka söta paket med små stjärnor på, känns roligare att få sånna :)

hannahsthlm

carola: Mest makeup faktiskt..mindre om hudvård kan jag...men under utbildningstiden ingick ju hudvårdsmoment också och peeling är viktigare än man kan tro,ändå glömmer många (ink.jag själv;) det alldeles för ofta..men men...man har ju inte tid för allt! Manikyr är en bra prioritering, kul :-)!

Donnnasandra: Jaaa:D!

Karin: Absolut..fram för mer julaftonar i Nov ;)!

Lovisa: Ja,det är underbart!

Carolin :-)

Angelicas Closet: Ja det är det alltid .-)!

Anna:-)

Christin: Ja,supersöta paket:-)!

Fashion by a petite

Kul kul=) Paket känns verkligen som vardagslyx tycker jag. Extra kul är det när det är fint inpackat och man får små presenter med.

hannahsthlm

Fashion by a petite: Ja,absolut:-)!

vickan

Vad roligt med nya saker. Det ser ut att vara fina saker det där.

Käthe

Vad skönt att det kom fram direkt och att Posten skötte sig. :) Klart jag skickade med lite extra, det har du alltid gjort när jag budat hem dina Tradera-auktioner. Hoppas färgen passar nu bara. Annars får du höra av dig. :)

hannahsthlm

vickan: Ja..superkul :-)!

Käthe: Ja,väldigt snabb leverans!:-)
Tack söta för bra service och allt, jag gillar nyansen på den ljusa så den blir en "keeper" :-)Kram!