My new pink darling

image3240
 
Ja här ser ni då min nya rosa LG R200  Laptop.
Jag köpte den på Computer City. Kungsgatan  och grundpriset ligger på 
 10 999 kr .
Jag har även köpt till försäkring, antivirusskydd från Symantec och en annan, separat, mus och slutpriset blev då 13 987 kr   . Windows Vista ingår och det är det jag har nu, fårse om jag byter upp det till en annan version senare.
Just nu kör jag med  3 mobilt bredband på laptoppen .
 Har varit lite problem med uppkopplingen men på det hela tror jag det kommer funka bra.
Har inte hunnit använda den så värst mycket, men det kommer! :-)
Det är ju inte riktigt som att surfa med "fast "bredband men 3 ska ha det bästa mobila bredbandet på marknaden.

Själva datorn är lätt, väger nästan ingenting , blir ingen match att släpa omkring med den.
Jag är jättenöjd med själva designen, känns verkligen "jag". Någon skrev att den kändes plastig med det vita och rosa..men jag tycker tvärtom...tycker det känns stilrent och snyggt!
Jag ville ju som bekant ha en rosa,lätt bärbar dator och nu har jag en!

Vad tycker du om rosa elektronik?
38 kommentarer
lisa

Otroligt snygg! Nu blir jag lite avundsjuk, haha!

Jessica

Åh va avis jag blir! Shit så snygg!! vIlket nöje de måste bli att blogga nu ;)

DONNASANDRA

Riktigt snygg :-)

Angelicas Closet

Wow, vilket snygging ;)
Jag gillar verkligen rosa teknik.

Tack, jag mår mycket bättre nu. :)
Hoppas att allt är bra med dig.

LipGloss Bitch

Rosa elektronik är väl alldeles utmärkt. Varför ska allt vara grått svart och trist? Mer rosa åt folket :)

jacqueline

Den är jättefin, verkligen!
Den är inte för rosa utan den är perfekt.

När det gäller rosa elektronik så beror det på, ibland är det perfekt touch av rosa och ibland är det för legally blonde, over the top.

Lottisin

rosa elektronik är det bästa! den var jättesnygg, är så avis! :)

Fröken SötSur

Ååååh....så fin, så fin!

Niklas Eriksson

Har inget emot rosa teknikprylar. Men jag har ingen själv. Hoppas det går bra med 3 mobilt bredband, borde ju funka hyfsat i Stockholm.

/Mvh Niklas

Fashion by a petite

Rosa in my heart, forever and always. Men så är man en tjejig tjej också. Så på elektronik, tröjor, prylar...rosa är fint! =)

S.A.N.D.R.A

Verkligen superfin! :D Avis är jaag! :D

Nina

Den är ljuvlig!

Minna

åååh jag vill ha!

Amelie

jag vill också ha!

sara

Svar: aa, jag tror att jag tar den!

JÄTTEFIN, vill ha!!!
Älskar rosa elektronik!!!

Tilde

Åh den skulle jag vilja ha;)
Jag har en rosa mobil:P

Camilliondollar Baby

Åh, den vill jag också ha!

Karin

åå skulle också vilja köpa en!

angelica

svar: ja visst?=) åh älskar din laptop!

Amanda

Åh va snygg den var! Älskar verkligen rosa elektronik. Får väl nöja mig med rosa mobil och rosa ipod =)

H-S

å vad jag blir avundsjuk!!!

Mimmi

Tack så mycket! Din var inte heller så pjåkig ;) kram

atena

den var snygg! jag vill också ha en laptop. kanske inte just rosa men ändå

Åsa.S

Verkligen jättesnygg! Fast min stil är ändå mer svart. Har en svart laptop och köpte en mattsvart mobil i dag. Fast du är nog en rosa tjej, vad man kan se i bloggen. Ha det fint!

anna tegheim

än så länge blir det svårt att uppgradera från vista då inget nyare finns på marknaden. 3 mobilt bradband- täckningen förbättras för varje dag som går men det finns fortfarande bäbissjukdomar.

hannahsthlm

Svar till alla: Kul att ni gillar den, den är min nya lilla "bebis" här hemma just nu ;)! Ingen får röra den..utaom jag :-)

hannahsthlm

anna tegheim:Oki..men det kanske kommer ngt snart
;)Vista funkar bra för mig just nu, så jag har eg. inget behov av ngt annat för tillfället heller! :-) Jaaa..3 bredbandet(mobila) kommer nog igång ordentligt,skönt att höra att det förbättras varje dag :-)!

Jelena

Den är otroligt snygg! skulle gärna ha mer rosa teknik här hemma!

mia dh

Älkar rosa elektronik:)

vickan

Ursnygg är denna datorn. Skulle jag med vilja ha. Det som är bra att den är lätt,då blir den ju behändigare att ta med sig. Jätteroligt att du är nöjd med den.

Anna

Shit va snygg den va :)

En Mölnbobos Liv

Jag gillar rosa och röda elektriska prylar, skulle gärna ha något annat än en svart dator men min är rätt ny så jag får vänta lite....

Jenny

Den där skulle man inte säga nej till! :)
Hoppas du får en bra dag.

Amanda

Jag tycker det är sjukt frääänt ;)

helena

rosa elektronik är zuper..
typ allt rosa är faktiskt helt okej..
så är det bara!!!

M i n d i

Åh så fin den är... *vill osså ha*.
Jag älskar rosa!!!

Kram kram
M I N D I
...som vann din första LindaLej tävling

Matilda

Har den där datorn hemma fast i rött, funkat bra hittils, men nu har ljudet pajat :( Hoppas det går att fixa, och att du inte får samma problem! :)

malin

sööt! vill också skaffa en rosa.