My Crib-Lilla-E

Jag lovade ju att visa Lilla-E:s nya rum.
Vi har som skrivet inte flyttat än men han har varit där med mig och "inspekterat".
Han är super-förtjust, vilket känns väldigt kul för mig som i slutändan fick lov att besluta vilken fondvägg han skulle ha eftersom han ändrade sig hela tiden...och ville ha typ..alla.
Fondväggen/tapeten  med döskallar kommer från  Björklund & Wingqvist  och är av märket Sandberg  .
Finns även i rosa och svart.


Tapet från Sandberg (fondvägg)
(Övriga väggar vitmålade)
Lilla-E har på sig:
Långärmad tee från Paul Frank
Jeans från H&M

E har varit sjuk igår och idag men är nu på bättringsvägen (far runt  här hemma som en elvisp ;)så vi ska ge oss ut snart!
Tror han klarar att gå på sin teaterlektion  i eftermiddag.
Vad gör ni denna Onsdag?
11 kommentarer
vickan

Vilka söta tapeter. Vilken ursöt liten kille du har.Roligt att få se från där ni ska flytta.

Sabor

Så söt!

Anna

Vilka fina tapeter!! Flyttar ni till ett större ställe, hus? Visst är det spännande att inreda helt nytt, älskar det! :)

Emma Journalen

Gud va roligt med nytt hem, få möblera och börja från scratch liksom :) Vi får tyvärr inte elda i vår kakelugn, men det är lika fint (intalar jag mig själv) att ha tända ljus där i också.

Johanna

Vad gullig. Super snyg tapet okcså

Niklas Eriksson

Stiliga tapeter...
Hade nog aldrig kommit på tanken att sätta upp ljusblå tapeter med vita dödskallar på.
Men det såg ju riktigt snyggt ut. Har du samma tapet i ditt rum x-så??

/Mvh Niklas

Natalia

Vilka härliga tapeter, söta men ändå väldigt coola! =)

Hanna

snygga tapeter! :) tänkte fråga dig om du har något bra tips på en bra ögoncreme... alltså inte en concealer utan en kräm som motverkar blåa ringar under ögonen... jag har funderat på cliniques all about eyes men du kanske har ett bättre förslag? tacksam för svar! kram från hanna

hannahsthlm

Hanna: Jag tycker faktiskt Clinique alla about Eyes funkar om man inte har så "grava problem".
annars kan jag rek.
Biotherm Multi Recharge Yeux, den innehåller bla. ginseng
och vitamin E. Den gillar jag!:-)
Fast response eye creme från MAC
är ju annars en klassiker för snabba resultat om man behöver akut hjälp inför en fest eller dylikt.
Godd Luck!:-)

hannahsthlm

Vickan: Tack :-)!

Sabor: Tack :-)!

Anna:Ja så himla kul md nytt och att inreda!:-)
Vi flyttar till mkt större våning, men inget hus.

Emma: Jaaa...jag skulle nästan kunna döda för att få ha tända ljus i en kakelugn..som stod i min bostad ;)!
Men bara nästan...:P!

Johanna: Tack !:-)

Niklas: hi hi..nopp..i mitt rum blir det döskalle-fritt ;)!

Natalia: Ja visst är det:-)!

Tomhanne

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care