Min gigantiska bebis...och lite Stoneleigh

image3355
Sover sött under en gosig döskallefilt från hemtex

Kunde inte låta bli att ta en "snap-shot" på Lilla-E som nu har däckat i soffan.
Vi har kikat  på  MGP Nordic 2007   . Någon sing-competition med barn från Norden.
Vi har ätit chips för flera veckor framåt och druckit ca 2 liter julmust....
Han tyckte MGP tävlingen var grymt bra, hans mamma tyckte det var grymt kul att han tyckte det...
Lilla-E berättade för mig att han minsann ska vinna sådana tävlingar när han blir stor och så noterade han att en svensk tjej hade" likadana "guldleggings  som mig..ha ha..han har allt mode-koll den lilla killen ;)!

Själv känner jag mig quite off ikväll.
Har varit vaken till typ kl 2.30, tre kvällar i rad nu...Det tar på krafterna när man går upp kl 7-8. 
S kom just över med en flaska Stoneleigh som vi ska dela på nu och prata lite om livets allvarligheter ..ha ha..det  blir coosey  även om jag kanske inte är till min fördel just idag, men det kan väl inte alla vara jämt heller! :-)

Ska inte bli såå sent  iaf. Har ni kanske hört den förr ? ,)
Har lovat Lilla-E att vi ska se Spöket Laban på bio imorgon.
Och jag vill  faktiskt inte somna..i biosalongen..som jag gjort på de två senaste barnfilmerna jag sett ;)!
Vill verkligen vara en supermum för killarna på helgerna, tiden går ju snabbt, snart är väl båda tonåringar innan man hinner blinka ....^^
9 kommentarer
vickan

Vad söt han är din son under lilla filten.De går fort sedan blir det stora ja.Ni verkar ha en himla fin kontakt. Ha det så gott

lisa

Söt bild :)

Sonja

OUU, vad söt bild :) Gulligt med modekoll ;D
Ha det fint!

Erika

Så sött =)

Jeanette

Du verkar vara en jätte fin & bra mamma till dina barn :D

JohannaC

Gullig bild! :)
Låter som ett riktigt modelejon Lilla-E ;)

Carolina

Nåe, sååå söt haha :) Vad skoj med spöket Laban. Jag var lite rädd för den serien när jag var liten (och jag erkänner att jag fortfarande är det). Speciellt när pappa spöket var sjuk och ändrade färg och lille Laban skulle spöka själv genom att skramla med kedjor. Hatar den scenen än...

hannahsthlm

Vickan: Ja visst går det snabbt. Vi är ett team jag och Lilla-E, när han var liten var vi oskiljaktiga..ha ha..Guud vad jag kångade omkring på honom överallt, han var verkligen med..jämt..:P
Nu är vi mer ett team,som skrivet, vi har underbart kul ihop, han är så smart för att vara så liten..men barn är smarta..det ska man tänka på,de säger mkt kloka saker som stämmer :-)!

Lisa: Tack!:-)

Sonja: hihi..ja,modekoll är viktigt;)..Tack :-)!

Erika: Jaaa..;)

Jeanette: Åhh..va kul att du tycker det :-)! Jag gör verkligen mitt bästa! :-)

JohannaC : Tack! Ha ha..jaaa..vem vet vad det kommer bli av honom och hans modekunskaper i framtiden? ;)

Carolina: Tack :-)! Åhh...det blev inget Laban för oss idag men E älskade iaf förra Laban filmen. Lite smått scary kan de kanske vara för riktgt små barn..den där scenen med" pappa spöke ändrar färg" lät ju inte så underbar..kanske. Du får hålla dig ifrån Laban du så du slipper uppleva den scenen igen..;) Ha det fint!

Lina

Vad sött!