Men mamma...den där granen då?


Last Year

Gosh! Jag vet verkligen inte hur jag ska få upp julsaker här.
Vi firar ju alltid julafton med släkten som brukar ha mer "tradionellt" julpynt så jag tycker det är kul att göra lite annorlunda här hemma.
Lilla-E vill ju verkligen ha en gran med paket under som han kan spana på,
sååå... något måste jag nog fixa.
Allt ska ner i kartonger eftersom vi ska flytta så något nytt bör jag inte köpa!
Lilla-E fyller ju år precis efter jul också så det lär verkligen bli en bra timing..hmmm..
 
Förra året genomgick granen en makeover till en "birthdaygran" efter jul ;)!

How about you?
Har ni börjat få upp julsaker?♥

Hannahs fredag:
Liiite synd om mig för jag är sjuk.
Har varit hos doktorn, fick en kortisonshot..har aldrig druckit förr :0
Känner mig rätt ok nu, förmodligen pga. av den ..
Imorse var det inte alls kul, ögonen var typ som två tändstickor.
Försökte mig på allergitabletter i combo med Treo ..men det hjälpte inte lika bra.

Aja..imorgon är det julbord och julgala som gäller så jag får nog vila upp mig ikväll.Gäsp!

17 kommentarer
theonlymee

japp, en ljusstake och julstjärna i mitt rum :D

Therez

Nej inga julsaker ännu, men på söndag ska jag och älsklingen ha myssöndag med glögg, pepparkakor och julpynt. :) Ha en fin dag!

ILLLE

Jag är på ingång med julprylarna för iår :) Det tar ju sin tid, men jag är på G. Dessutom är nästan alla klappar färdigköpta för iår! *skönt* Jag gillar verkligen din blogg! Vad ska du hitta på i helgen? :)

hannahsthlm

theonlymee: Ok ,så trevligt!

Therez: Åhh..låter ju hur mysigt som helst :-)! Trevlig Helg!

ILLLE: Låter bra...själv har jag inte hunnit köpa en enda julklapp,,hmmm;)!
Va kul att du gillar min blogg!:-)
I helgen planerar jag att vara sjuk idag fredag och att vara frisk som en lärka imorgon lördag då jag ska på julevent;)! Trevlig Helg!

Petra

Jag har gjort ett Barbamama halsband! Titta in och säg vad du tycker! :D

Sabine

Söt gran :)

Jen

Jag ska börja lite smått i helgen.
Krya på dig nu :)

Maria

Vilken mysig gran:) Nej, inga julsaker än...kanske ikväll eller imorgon bitti:)//mariiamiia.blogg.se

Karin

å tack:) ha en trevlig fredag:)

Amanda

Nope, har inte börjat med julpysslet ännu, men i helgen kanske! =)

Nina

Gillade er gran förra året! jajemen har gjort lite jul fint här hemma, mysigt!

Trevlig helg!

Sofia

Ja det ska bli skoj! =) Hur blir granen i år då? =)

Karin

krya på dig förresten!

Käthe

Japp, fixat och klart. :)

vickan

Ojdå hoppas att du snart blir bättre,granen var häftig. Ja lite julsaker har jag fått upp. Ha en trevlig helg.

hannahsthlm

Petra: Va fint det var :-)!

Sabine: ha ha..ja den blev lite smått speciell och cute last year ;)!

Jen: Oki,Tack!.-)

karin: Tack , ska försöka krya på mig så gott det går:-) Ha en underbar helg!

Amanda: Låter betryggande att jag inte är ensam om att inte vara klar då på julfronten:-)!

Nina: hi hi..ja den blev lite som den blev..men jag gillade den :-)!Fårse om vi får till något liknande i år..eller vad det nu blir ;) Trevlig Helg!

Sofia: hmm..granen i år har jag inte tänkt ut än, vi får se, NÅGOT måste jag bara få till för kilarnars skull iaf ;)!

Käthe: Ohh..såå skönt DET lät ;)!

vickan:Tack! :-) Kul att du gillade förra årets lilla vita gran ;)! Trevlig Helg till dig med!

Tiina

i år så räker det med det där lilla, adventsljusstakar, och lite tomtar, inte alls mkt, vi åker ju till Thailand och firar alltså inte jul hemma :)