Linda Lej Tävling nr 3


BIRGIT DRESS
Undebart söt klänning i velour, 498 kr
Du hittar den i Linda Lej´s webbshop


Linda Lej är ett nytt Svenskt vaumärke som överför vuxen modedesign till barnkläder på ett unikt och smakfullt sätt.
För tredje gången har jag nu nöjet att här på bloggen presentera en ny Linda Lej tävling.

För att vara med i utlottningen av ett  valfritt plagg ur Linda Lej´s webbshop så behöver du göra detta:
1.Svara på två frågor.
2Mejla in dina svar till mig på [email protected]
3Skriva en kommentar under detta inlägg att att du deltar i tävlingen.
Har du en blogg bifogar du din blogglänk.

(OBS! Skriv INTE dina svar i din kommentar utan dessa skriver du alltså i ditt mejl, om svar kommer publiceras i kommentarer så kommer de raderas.Detta är nytt för denna tävlings-omgång men vi prövar att köra så här den här gången.)

Frågor:
1.VILKET MÅL HAR LINDA LEJ? ( Du hittar svaret på Linda Lej´s hemsida)
2. VILKET ÄR HANNAH´s FAVORITMÄRKE INOM MAKEUP ?(Du får chansa...eller så kan du ev. finna svaret här i bloggen ;)

Du kan vara med och tävla tom. Torsdagkväll den 29/11 kl 24.00
VINNAREN presenteras här på bloggen Fredagen den 30/11.

Lycka till!♥

10 kommentarer
O L G A

Svar: jo, ibland tänker att det skulle vara jävligt skönt att vara singel igen ;)

hannahsthlm

OLGA : hi hi..kan tänka mig det ;)!

Denise

Tack så mycket - jag får önska dig det samma! ^^

Santine

åh så roligt

hannahsthlm

Denise: Tack tack :-)!

Santine: Jaa :-)!

En Mölnbobos Liv

Jag är med i tävlingen, mailar mina svar till dig nu på en gång.

/Anna

Anna Karlsson

Jag är också med i tävlingen. Än så länge står det mellan de två Annorna :)

Stina Norgren

Hej!
Jag är också med i tävlingen!!!!

Linda

Jag är också med i tävlingen:)

Askmaia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.