Linda Lej tävling nr 2


Stina Sweater ,599 kr från Linda Lej
Linda Lej-Design for the future, inspired by the past.

Nu är det dax för en Linda Lej tävling här på bloggen igen.
Du svarar på två frågor genom att skriva en kommentar här så är du med och tävlar.
Priset är ett valfritt plagg ur Linda Lej´s webbshop.
(Glöm inte att ange mejladress om du inte har en bloggadress)
Du kan tävla tom. Torsdag den 8 Nov.(fram till midnatt)
Vinnaren presenteras här nästa Fredag!

Fråga 1.  VILKET MATERIAL ÄR LINDA LEJ´s AMAZING TROUSERS GJORDA AV?
Fråga 2. VILKEN EUROPEISK STORSTAD HAR HANNAH BOTT I, FÖRUTOM STHLM?

Lycka till!♥

19 kommentarer
Jen

Tack :)

Kul med tävling :) Jag återkommer. Kram

Anna

Oj jag har ju ingen aning om nån utav frågorna.. Jag får forska lite sen när jag har mer tid! =)

Sabor

sÅ SÖT TJEJ ;)

Helena

Tack snälla du!Hoppas att du får en bra fredag!

paulina.

rolig tävling :)

Anna Karlsson

100% bomull och Paris - givetvis.... Vinner den första som svarat rätt, dvs jag? (Man kan ju alltid hoppas.)
=)

sofie

svar: hehe, ja hon är riktigt söt min mormor:)
hoppas du får en underbar fredag!

Gloom

1: Latex

2: Göteborg

Tiina

1. 100% Bomull
2. Paris.

Designa din blogg

Nu finns det två dagsfärska små tips om bloggdesign inne på min sida... kika in och kolla om du hittar nåt som är av intresse...=)

KimJ

Ha en skön kväll! Kram KimJ

en mamma babblar

1) 100 % bomull och 2) Paris.

Att ha det gott

100% bomull
Paris

Emily

1, 100% Bomull
2, Paris

KimJ

1, 100% bomull
2, paris

Ha det bra! Kram KimJ

Ida

Hej Hannah!
Rätt svar i tävlingen är:
1. De är gjorda i 100% bomull
2. Du har bott i Frankrike, Paris.

Ha en bra kväll!

frida heidi ninnie

Hej Hannah :)

Materialet är 100 procent bomull! Bra material för barn.
Och du har bott i Paris :)

Sessan

Material: 100% bomull

Visst är det Paris du bodde i!?

ciao Bella!

[nawiie]

1. 100% bomull.
2. Paris!