Juicy Friday

Gosh! Värsta regnrusket ute och iskallt...usch.
Skönt att man bara ska vara inne och mysa ikväll, skulle inte vilja eller orka något annat.
Min syster messade och frågade om jag ville gå på date med en amerikanare som är i Sthlm.
Ha ha...är  fortfarande trött sen champagnen i Onsdags så jag hoppar nog det.

Hämtade ut min nya Juicyhoodie från  Nelly igår.
Så ikväll coosar jag i den och duntofflor.
image3341
 

Tror Lilla-E önskade Tacos på menyn, så det blir väl det då framför Idol.
Bästa att mini-bossen får sin vilja fram ;)!

Vem tror du får lämna Idol ikväll?
Jag hoppas nu iallafall att Amanda  tar hem segern finally,
den enda moi like som är kvar i tävlingen:-)

Juicy Fridaynite önskar Hannah♥
23 kommentarer
Fröken SötSur

Jag håller också tummarna för Amanda:) Trevlig helg!

Lottisin

hoodien var jättefin! :) jag måste nog skaffa ett juicy set jag också, inom snar framtid! ;)

Anna

Mys! :) Ha en toppenhelg du med!

sanna

Hej :)
Tänkte bara säga att vinsten kom hem i brevlådan igår.. riktigt fina saker :)
kram

sanna

förresten, jag lånade bilderna på vinsten från din blogg :) hoppas det var ok!

Sofie

Svar: Ja, jag håller med dig!

Åh låter mysigt med Juicy, tror nog jag ska sätta på mig min rosa :)

Johanna

jätte fin tröja!! Minns du att jag köpte Juicy klänningen av dig? Den rosa. Själv så har jag en brun Juicy tröja som jag myser i =) Kramar på dig!!

anna

tack!
du har ett väldigt speciellt och vackert utseende tycker jag.

kram!

Karin

ha en mysig fredagskväll:)

Marie

Ja , verkligen jätte kallt ute XD

Anonym

Bra att du håller med mig =) Fin blogg du har =)

Lina

bra att du håller med mig =) Fin blogg du har =)

Niklas Eriksson

Har du nu varit nere i källaren och tagit kort igen??!...
Oerhört bra bilder du får till där nere i de djupa källarvalven!

Gillade f.ö. den stora bilden bäst. Och som vanligt är det inget fel på klädseln heller.
Trevlig fredagskväll på Er!
/Mvh Niklas

camilla

Jag håller på Marie:)fin blogg föresten!:)

Att ha det gott

Jag hoppas Andreas åker nu TREVLIG helg

Emma

Hoppas också på Amanda.Men undrar, hur fasen Daniel kunde åka ut. Kram, Emma

Johanna

Snygg den svarta Juicy hoodien var! Man kan aldrig ha för många av dom ;)

Nina

Hoppas att du hade en mysig fredag!

Sandra

Och jag är tvärtemot, vad är det alla gillar med Amanda? Har hela Sverige blivit tondöva *ss*
Här blir det tacos ikväll, eller rättare sagt tacokyckling.
Ha en trevlig kväll!
Kram

fia

men Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

hannahsthlm

Fröken Sötsur: Det var ju på håret att haon åkte igår..skönt att hon är kvar så man har någon att hålla på fortfarande ;)
Trevlig helg till dig med :-)!

Lottisin: Ja, just adore it :-)! Juicy är verkligen så skönt at mysa i, man använder dem inte för att de är "hypade" uan för att de verkligen är av utmärkt kvalitet :-)!

Anna: Tack tack .-)!

sanna:åhh.. vad trevligt att vinsten anlänt! :-) Såklart det är ok att du lånar bilderna! Trevlig helg!

sofie : Ja.. finns det eg.något mysigare än rosa Juicyset för hemmakvällar? ;)

Johanna: åhh..brunt är riktigt höst-mysigt det med :-)! klart jag minns att du köpte den rosa klänningen,hoppas du fått användning för den ! Kram!

Anna: Tack söta, vad kul att höra :-)!
Hoppas du har en skön Lördagkväll!

Karin:Tack! Hoppas du får en mysig Lördagevening nu då :-)!

Marie:Ohh jaa..fy :O

anonym : ;) Tack !:-)

Niklas Eriksson: Tack tack :-)!ha ha..är nere och springer i källaren tiltt som tätt nu för tiden ;)!Får faktiskt till bäst bilder där så jag är glad att jag kom på att jag kunde fota där nere :P
Vår fredag var urmysig, hoppas din lördagkväll blir en bra en nu :-)!

camilla: Tack tack .-)´!

Att ha det gott: Trevlig Helg på dig med :-)!

Emma: Jaaa..och jag undrar vilka som tittar och röstar jag..det är nog inte storstadsregionerna iaf :P! Tycker det var urkonstigt att tex. Christoffer åkte så tidigt..men men..jag röstar inte själv så..säkert många som bara slökollar lite medans de pysslar med lite annat;)!Kram!

Johanna: Ja jag gilalr den urmycket,så mysig .-)! och nopp..visst KAN
man inte ha föööör många av dem ;)!

Nina: Tack, det hade jag, hoppas detsamma :-)!

Sandra: Men hon är ju såå originell..och skön.
Verkligen "one of a kind",tycker jag. Hon sjunger ju kanske inte "rent" alla gånger men det är ju inte det viktigaste, det är ju liksom "hela paketet"..tycker jag :-)! Så är hon ju stylish också! ;)
Mysigt med tacokycklig-kväll :-)!
Kram!

fia: Mi Lajki känner jag allt till, flamingoörhängen är soo adorable, passade vekligen till hennes outfit igår :-)!

stephie

Fint!

Troyellinor

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!