Highlight Tuesday

image3370
 
Gosh! Jag har på gränsen frusit ihjäl idag, still shaking...
och det är inte ens "riktig" snö.....än.
Kommer man överleva vintern? Hmm..mycket tveksamt.
Var på Salong Diva en sväng på em.och gjorde lite highligts i två olika nyanser.
Det piggade iallafall upp!
Sandra ,som jag jämt går till, är verkligen grymt duktig. Kan verkligen rek!
Salong Diva ligger på Norrtullsgatan vid Odenplan.

Nu ska jag laga middag till killarna.
Have to hurry!

Vad gör ni denna Tisdagkväll då?

18 kommentarer
erica

läser din blogg *flin*

Angelicas Closet

Såg att du också ska till Veckorevyns kväll imorgon? =)

Peter

Det blir pedikyr i kväll, funderar på något rött eller rosa/Peter

Niklas Eriksson

Snyggt! Är det kallt åt dig? Här ligger det på runt 7-8 minus för tillfället. Vad jag gjort? Har kollat på lite hockey och installerat en ny hårddisk (pga HD krash) samt Windows på en dator hos en vän. Samt promenerat 40 min. Hoppas middagen blir bra och att ni får en trevlig tisdagskväll.

/Mvh Niklas

Ella

Hallo :) Vart har du köpt dom där superfina chanel örhängena? Jag har letat länge och hittar inget ställe som säljer dom, Ha en bra kväll/dag :)

Fridah

***taaack så hemskt mycket :)

krusee

fin header!

hannahsthlm

erica: Där ser man ;)!

Angelicas Closet: Jaa..vi ses imorgon då :-)!

Peter: Låter trevligt på en Tisdag :-)!

Niklas: Tack :-)! Jaaa..det är verkligen iskallt. Kan beropå att jag inte hade de varmaste kläderna direkt för så kallt som 7-8 minus har vi inte här i Sthlm..men jag är extremt "lätt-förfrusen" oxå :P!
Ajdå..HD krash är ju aldrig kul, hoppas det löste sig! Ha en fortsatt fin kväll!:-)

ps. jooo..jag har anställt en flyttfirma,kartongerna kommer lev. imorgon, men packningen och rensningen får man ju tyvärr göra själv ;)Aja..är man (jag) effektiv kan jag kanske få det överstökat på en vecka eller två :-)

Ella: Min syster köper till mig från USA.
Jag vet att kopior av Chanel säljs på bla. tradera men själv skulle jag aldrig våga köpa örhängen över nätet, tycker det är lite ohygieniskt..så vill man ju helst ha äkta :-) Vet tyvärr ingen butik som säljer här.

Fridah::-)

vickan

Det blev fint. Ikväll blir det tvn.

hannahsthlm

vickan: Tack, jag är nöjd :-) Man ser inte skiftningarna lika bra med blixten som irl..ser nästan likadant ut som förut,men det blev different, lite ljusare..lite guld :P!
Ha en trevlig tvkväll då :-)!

Maddis

Gokväll!SUPERSNYGGT resultat hos frissan!!!Jag vill oxå hitta på nåt kul men jag vet inte riktigt vad...Känns som inte det finns så mycket jag kan göra med mitt hår utan å förstöra det totalt,jag är ju då en sån där med så mörkt hår att det är på gränsen till svart,jag får väl stå i med mina färgningar i olika mörka nyanser;-)Min tisdagskväll ägnas åt att varva ner efter ännu en dag i "sminkträsket";-)Å VEEEEET du va,Jag tycker du ska rusa till närmaste Dioråterförsäljare å få dig ett exemplar av VÄRLDENS SÖTASTE lilla fickspegel!Fick span på nåt alldeles underbart,tjusigt förpackat i en liten sammetspåse idag.Tror du jag SLET upp denna juvel ELLER??!!Å vad fick jag fram,jo en silvrig liten spegel med loggan på!Vet inte hur man bär sig åt för att få den och vad man ska inhandla men detta ska kollas upp omgående!Så in på första bästa butik å tigg nu;-)Ha det gott,take care out there!

Johanna

Vad snyggt!! Du har så snygg färg i håret annars :)

Designtjejen

Jag kom upp till Stockholm ikväll och brrr vad kallt det var. Kom från Göteborg och där var inte ens snö! Men det är ju bara mysigt... *julkänsla* men brrr så kallt :-)

Camilla

visst köpte du Diors Forever för ett tag sedan? Har du provat den; vad tyckte du? Recension, tack :)

Maria

jag måste verkligen köpa en ny vinterjacka för att klara av den :P

Elisabet

Fina bilder! Ha en bra dag.

Chronicletokio

Lots of great info, keep up the good work!

Henningeli

Hi, nice site! Keep up the good work!