Heroin Chic...hmmm...

Här sitter jag och tror jag på allvar får börja påpeka för min omgivinig att jag just nu jobbar hårt på just  heroin chic  looken....att den är på väg back...hmm;)
Svart under ögonen,hålögd,....ja det stämmer in på mig, en del dagar när jag försöker få upp ögonen på morgonen ...
Eller annars får jag bara börja gå och lägga mig i tid så jag ser ut som mig själv...man har två val där ;)

Modemecka kommer få in många nya roliga märken närmsta tiden.
Bla. Susan Posnick, Suki, och Ms Bijoux..så håll utkik!
Alltid bra med ny makeup om du känner att du sover lite föööör dåligt :-)!

8 kommentarer
Anonym

hej jag tycker din blogg har ett fin design =)

Fröken SötSur

Måste också kolla in Modemeckas trevliga nyheter. Är nyfiken på Suki color.

Anna

Ha en bra dag :)

Käthe

Så ser jag ut varje morgon och jag kallar det Mama Chic. :)

Angelicas Closet

Hihi, Kate är så snygg!
=)

L8

Känns som att jag kör på den stilen nu också. :P

hannahsthlm

sjukdom: tack,vad kul :-)!

Fröken SötSur:ohh.. ja visst är man det allt :-)!

Anna: Hoppas din dag varit bra den med .-)!

Käthe: hi hi..ja det kan man ju också kalla det förståss ;)!

Angelicas Closet: ha ha..jodå..kanske inte på den bilden just då :P

L8: mmm..skönt att jag inte är ensam ;)!

Kjartanlotta

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.