Hemmakväll med mina älsklingar och Idol

image3175
Mattias från Västerås...kan det bli bättre?:-)
Hannah har mer och mer börjat gilla killar från "small towns",
ursöta,jordnära och inte sååå..uppblåsta..maybe?


W och jag har tillbringat dagen på   Mio i Järla Sjö   .
Gosh..sooo många soffar vi prövat och sängar vi slängt oss i....ha ha..bildbevis kommer senare eller imorgon!
Folk runt omkring måste trott vi var smått galna..but who cares? ;)
Vi har haft en grymt kul dag min stora kille och jag .
Han är absolut min" bästis":-)!
(fast jag gillar mina andra kompisar också....soo...don´t worry ;)

Nu ska vi kolla på Idol  .
Jag tänker nog lägga av att kolla vidare sedan OM  Mattias åker ut, så please ,wota for honom!
Om inte annat så för min skull ;)!
Killen kanske inte "har hela paketet"..ännu..men.. får han bara chansen kan han bli en minst lika stor "Sverige-Idol" som Måns eller Danny.
Man måste se framåt..visionera...Jag tror iallafall på honom!
Soo cute!

Vem tror du har störst chans att "slå" efter Idol?
Vem vill du helst lämnar programmet ikväll?
Tell me!

Nu börjar det visst....Ciao!♥
14 kommentarer
annika

Hej söta Hannah, hoppas ni har en mysig hemmakväll. En av mina stora favoriter sjöng precis, nämligen Christoffer! Stor kram/Annika

annika

Oj, nu sjöng min andra favorit, nämligen Daniel!!!

annika

Puuh, där höll han på att ryka, din idol Mattias... Nu kan du fortsätta titta en vecka till iaf!

ulle

Tycker det var skönt att Sam åkte ut, han var bara för mycket.

DMH/Samuel

...men: jag är ju en småstadsgrabb - ha, ha!

Kram på dig, vännen!

DMH/Samuel

PS Jag tyckte det var skönt att Ulrica Schenström åkte ut! DS

Nina

Vi kikade också idol, skönt att SAM åkte ut!

hannahsthlm

annika: Ja..jag tycker Christoffer verkar vara en skön kille, han är unik, jag gillar honom också:-)!
Hi hi...ja nu kan jag ju iaf kolla en vecka till, får väl gå över till " Crew Christoffer" sen om Mattias åker nästa vecka då ;)!

Ulle: Ja..han var lite för mkt för mig också, men..alla tycker ju olika, jag förstod dock inte rikitgt vad han skulle med och göra i Idol från början..men men :P!

Samuel: Åhh..att jag inte tänkte på det:-)..men.. det är klart att eftersom du är så trevlig så kan du ju inte vara Sthlmare ;)!(Hannah generaliserar vilt idag :) Kram på dig också vännen och Trevlig Helg!
ps. Jag kan inte låta bli att tycka liiite synd om Ulrica S jag,vem gör inte misstag ibland? ;).. men för "Sveiges säkerhet" kanske det var bäst att hon rök från sin post..hon var ju inte anställd som Ica-kassörska..direkt;) ds.

Nina: Ja..känns lite taskigt kanske att säga det men jag var inget större fan av honom heller,tyckte det var hans tur att lämna, men han gjorde väl sitt bästa :-)!

LiLu

fast västerås är väl ingen småstad direkt?? är väl typ sveriges 5 största stad? Men jämför man med sthlm så;)

lina

linköping är sveriges femte största stad så det så

hannahsthlm

LiLu: Ha ha..jag är nog för Sthlm centrerad, självklart är väl Västerås inte en "småstad" om man jämför med vad som MER finns ute i vårt avlånga land:P! Men..det är ju ingen "storstad" precis heller..tkr jag!Sen bor jag ju mitt i Sthlm oxå, så jag kanske inte har så mkt annat att jämföra med
:-)!

lina: oki!

LiLu

Haha nej det är det verkligen inte sthlm är ju störst :)och jag förstår precis hur du menar, är själv från sthlm men småstad då räknar jag typ avesta eller fagersta (tror
dom är städer iaf snacka om att man är allmänbildad haha)

Lina: oj förlåt skrev "typ" menade på ett ungefär men självklart västerås är på sjätte plats linköping "vinner" med 5000 invånare elle nåt sånt;)

stacy

håller med, om mattias åker ut så är det nog slut kollat på idol för min del!

Aquatiqonline

Very well done site! Please keep up the good work.