Gallerian Fashion Awards

image3234 

Igår var det pressvisning och prisutdelning i samband med den första modevisningen i Gallerian Fashion Awards.
Tyvärr hade jag inte möjlighet att närvara,vilket hade varit trevligt, men man kan inte hinna allt.

Beckmans avgångselever designar modekollektioner och skapar matchande reklam för de olika modeföretagen.
Tolv butiker medverkar bla. Indiska, Topshop,Åhlens.MQ och Brothers.
Vinnaren belönas med 75 000 kr i stipendium-pengar.

Resten av modevisningarna ,som kördes igår ,och även kommer visas  idag är dock för alla.
Så har du  vägarna förbi Gallerian idag så passa på att pricka in en modevisning!
Modevisningarna är idag fredag kl 13.00,15.00,16.30 samt 18.00
11 kommentarer
Angelicas Closet

Jag kunde inte heller för jag är sjuk.
:(

hannahsthlm

Angelicas Closet: Åhh..så du missade också..:(
Du får krya på dig då så mycket,inget kul att vara sjuk!

Anna

Trevlig helg till dig med!
Har du några speciella planer? :-)

Mie, Absolut Guldkant

Det skulle ha varit jättekul! Jag bor alldeles för långt från Sthlm:(
Ha en toppenhelg!
Och du, jag länkar till dig, hoppas det är ok?

hannahsthlm

Anna: Tack :-)!
Jag skull eg. åka bort i helgen men nu blir jag hemma med mina småkillar i istället..fast det blir mysigt det med :-)!

Mie: Klart det är ok! Vad roligt att du vill länka till mig!:-)
Kramis!

Sus i dus

Ja, faktiskt! De blir bara bättre och bättre! Jag vill hellre ha mycket i garderoben än få men dyra... trevlig blogg! Kommer flera ggr. Trevlig helg!
Kram
Sus

hannahsthlm

Sus i dus: Tack:-)! Va kul att du tycker det! Trevlig Helg till dig också!

gallon.blogg.se

Oj, vad kul det lät!

VICKAN

Det lät roligt.

Jasmine S.

Å, jag hade velat gå dit! Attans! :S

Hugolouise

Brilliant site. Cheers.