Fel kvinna på fel plats..just nu.


Jaha.... Nu  är jag så stressad så jag nästan inte vet vart jag ska börja.
Vad  gör jag   ? Jag svarar på mejl och skriver ett blogginlägg...fab ;)!
Har just lämnat Lilla-E på Halloweenfest i kvarteret, snart ska jag hämta hem det lilla spöket igen.
(Ja..han är alltså utklädd till en combo mellan pirat och spöke ;)
Undertiden han är borta  ska jag städa, sortera tvätt  och göra mig iordning   .
Ikväll  har jag bjudit över en vän på champagne  och killarna ska på Hallowenafton  hos mormor...phuu..:-)
Kanske borde rota fram något i garderoben också?

Har iallafall förberett med nya overknee från Lindex, show u later..men... man kanske borde ha NÅGONTING  till dem? :-)


Vad gör ni ikväll? Firar Halloween eller gör ni som mig..dissar.. och kör "som vanligt"?


Bild på min söta syster på Halloween, hade jag bott i USA hade jag nog också fått lova att klä ut mig till NÅGOT, det är stort "over there" u know !:-)

Kram Hannah
7 kommentarer
Nina

Vi ska käka middag med vänner!

Hoppas att ni får en trevlig kväll.

LipGloss Bitch

Jag ska ut och äta nåt gott, dricka lite vin och tjejsnacka en massa med mina tre bästa vänner. Händer tyvärr inte allt för ofta så jag ser såå fram emot detta :)
Ha en skön kväll Hannah!

hannahsthlm

Nina: Detsamma gumman:-)!

LipGloss Bitch: Låter ju underbart trevligt!:-)
Ha en riktigt kul kväll nu då!

Emelie-Marguerite

Har nu lagt upp en massa tips på bra ansiktsmasker! Intresserad ?
Checka min blogg, take care

DMH/Samuel

Enligt barnen är jag alltid mer eller mindre "utklädd" så jag är redo för Halloween - fast vi firade vår i går med tillhörande mat, efterrätt och Idol.

I kväll blir det en något lugnare kväll med enbart familjen, mat och tända ljus som brinner så fint i novembermörkret: kram!

Julia

Jag 'lskar verkligen din header. Den är superfin, men vill du ha bort din gamla text, så kan jag hjälpa dig om hur man gör! Kram

VICKAN

Hoppas ni får en trevlig kväll.Snygg dator där du hade köpt. Vad roligt för dig.