Dior Sucker...


Dior HydrAction Fuktspray 270 kr

Lovade ju att meddela er läsare prisuppgift  på Dior HydrAction Fuktsprayen  .
Den lilla "mirakel-flaskan" går loss på 270 kr  .
Har shoppat mer  Dior idag, som sagt, farligt att bo nära ett stort Åhlens .
När man är på g hem kan man inte låta bli att slinka in en sväng...hmmm..
Är nog tur att jag ska flytta inom en snar framtid ; )
Ikväll  blev det en foundation och en fuktcreme, saker jag är i behov av  ,men ändå.
Kanske kan ni gissa vilken foundation?
Show u later!

Vad har ni gjort denna regniga Måndag?

12 kommentarer
Josefine

älskar Diors smink och hudvårdsprodukter! Ha en trevlig kväll!

hannahsthlm

Josefine: Ja,DET gör jag med :-) Ha en fin kväll du med!

Angelicas Closet

Jag gillar Diors läppglans.
;)

Johanna

Dior är ju så bra!

Maria

jag använder diors ögonskugga :)

delinda

ja åhlens är farligt hihi =)

hannahsthlm

Angelicas Closet: Japp,lovely!

Johanna: Ja,ett av mina favoritmärken inom make & hudvård,helt klart :-)!

Maria: Gillar Diors skuggor jag med!:-)

delinda: Jaaaa..mycket ;)!

Maddis

Hmmm kan det vara den gamla vanliga foundationen du köpt....=)Har du inte testat den senaste från dom Diorskin Forever så tycker jag du ska göra det omgående!Sitter som berget!Fick lära mig att den blir absolut bäst när den läggs på med pensel,vilket jag själv har väldigt svårt för att använda men...Brukar dock alltid använda pensel när jag makear andra!Fick också lära mig att Diors foundation ALDRIG ska läggas på med svamp,detta var totalt bannlyst i deras värld....!Håll nu utkik efter deras one-shot som kommer till jul,som vanligt en måste-ha produkt!

Gloria

Tack! :) Jag brukar inte få anledning till det så jag kände mig extra duktig idag ^^
Godnatt på dig med :) Kram

hannahsthlm

Maddis: Nopp..blev inte Forever..Gillade inte nr 010..tkt dn var för mörk...annars hade jag slått till redan i helgen. Pure Light var nämligen slut på både NK och
Åhlns City i nr 100 för de hade fått forever istället...blivit fel på Beställningarna..Pure Light nr 100 är ljusare och jag behöver verkligen en ljus foundation som ändå är med gul underton.
Till sommaren däremot.elle åren ,kan jag tänka mig att testa Forever. tyckte den smälte in suprfint på handryggen när jag prövade!:-)
Jaaa..pensel kan vara svårt att använda..men..jaaa..har man fått i rätt teknik så funkar det ju bätre än svamp. Tack för dina insider-tips om Dior..hi hi..de får du lova att fortsätta med ;)!

Gloria: Va härligt:-)! Kramis & Gonatt!

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.