Cavalli Mini

Är du ett  Cavelli -fan, för några gömmer det sig säkert där ute ,så kanske du även är sugen på att shoppa
Roberto Cavelli  till din lilla teling?
Då får du dock vara beredd att betala lite mer per cl än vad Cavalli for H&M plaggen kommer gå på.
Själv är jag ju dock inget Cavalli-fan, men visst är den lilla leopard päls-jackan bedårande ? ;)

Cavalli Leopard Jacka 4.375 kr
Finns i stl 86 och 92 cl



Cavalli Monnboots 2000 kr
(finns även kvar i stl 38,som är största barnstorleken på dessa,kanske något för dig ? ;)

Du hittar dessa plagg och fler från Cavalli, D&G, Burberry och Dior på  Barnborgen   .

20 kommentarer
Niklas Eriksson

Då jag är ungkarl utan barn så kommer jag billigt undan i det här fallet...
Men jag skulle nästan kunna köpa dem ändo, för de såg såååå söta ut.
/Mvh Niklas

hannahsthlm

Niklas: hi hi..jaaa..du kan ju alltid ha på lager ifall de skulle komma till användning i framtiden ;)!

cilla

svar:
jaa, jag tyckte också det var roligt ! tack !

Karin

detsamma:)

anna

tack Hanna! Va gullig du är *krama*

Mie, Absolut Guldkant

Visst är den helt bedårande! Men huuu så dyr;)

hannahsthlm

Cilla :-)

Karin :-)

anna: Det är du med ska du veta :-)! Kram!

Mie: Jaaa..lovely..men som skrivet,hutlöst dyr per cl ;)!

Adéle

sött!

svar; haha ja man får ju göra det bästa av situationen

hannahsthlm

Adéle: Ja visst är plaggen söööta :-)!
Ha ha..ja..man få alltid försöka göra det bästa av en mindre smickrande situation..;)!

Lisa

Svar: det är ju ganska skönt att kunna ha hela eftermiddagen ledig. Men när man inte är duschad och klar förrän nu så känns det lite sent.
Tur att jag har en liten sovmorgon imorn iaf :)

hannahsthlm

Lisa: Ja..det låter som en smart idé så får du sova ut lite iaf!:-) gonatt!

delinda

söööt=)

hannahsthlm

delinda: Yes:-)!!

Rebecca

Gud sa gullig, nastan sa att man blir sugen pa att skaffa en liten bebe..ha ha.. om jag far en tjej sa byter jag henne mot dina lovely boys! Saknar er massor! Hor av dig snart sa jag far veta hur allt gar. Jag aker med Robbie till NYC imorgon over helgen, han ska jobba dar och sen ska vi passa pa och halsa pa hans sis. LOVE YOU! Puss Puss fran Reb

sara

jackan är så söt=)

mia dh

Inget Cavalli fan men jackan var ursöt. Ha en fin dag:)

romantica

svar: du har rätt, man ska tänka positivt och d ordnar sig säkert på ett eller annat vis, men just nu är jag inne i en tung och jobbig period, men det går över!

Angelica

Ja, det hoppas jag med! =)
Kolla bloggen lite då och då om du vill läsa lite om Thailand.

vickan

Vilka söta skor och jackan söööööööööta.

malin

hehe, så himla söt!