Budget vs Lyx

Själv gillar jag att mixa lyx och budget.
Känslan när man kommer hem med något man verkligen velat ha, en riktigt lyxig sak, den är ju obeskrivbar.
Tyvärr går ju lyckan över ting man köper över rätt fort , man tröttnar, modet svänger..så i vissa fall kan det vara smart att kolla upp om det finns liknande modeller i mer budget-prisklass man kan slå till på! 
Då behöver man ju inte ha lika dåligt samvete eller lika stort hål i plånboken.
(Även om jag vidhåller att det är något speciellt med känslan av "äkta" och original", för det är det, iallafall för mig.)

För er som vill satsa på budget med kvalitet så vill jag absolut passa på att tipsa om webbshoppen  Bagsandfashion.com .
Där kan du hitta väskor, smycken mm. som är inpirerade av de stora modehusen.

Exempelvis
                 

Juicyinspirerat halsband på bild nr 1, från  Bagsandfashion    
Pris 189 kr
Äkta Juicy Couture halsband på bild nr 2 från Juicy Couture
Pris ca 500 kr


                 
Fendi SpyBag inspirerad väska på bild 1 från Bagsandfashion  
Pris 598 kr
Äkta Fendi Spybag från Asos på bild nr 2
Pris ca 15 500 kr


    
CC Skye inspirerat armbad på bild nr 1 från Bagsandfashion
Pris 179 kr
Äkta CC Skye armband på bild nr 2 från KyssJohanna
Pris 1295 kr

Just nu har Bagsandfahion en tävling där du kan vinna ett smyckeskrin fullt med roliga och glittrande saker!
Jag tycker absolut du ska kika in! Massor av fina saker som passar de flesta plånböcker!

11 kommentarer
Li

Halsbanden är otroligt fina !!

The Fashiongeek

Budget väskan är jätte snygg! :)
Amandaaaa - The Fashiongeek ♥

Jenny

ja den här tröjan är riktigt skön också, jättemjuk och inte sådär stickig :D :) Kram

S.A.N.D.R.A<3

Gillar CC Skye armbanden ! :D

Niklas Eriksson

Det stämmer att lycken brukar gå över rätt fort, eller iallafall runt den 23 eller så när mina räkningar (jo jag kör flera kort) från American Express dimper ner...
Halsbanden var söta, priset var ju helt ok på båda.

/Mvh Niklas

Christin

Åh halsbanden gillar jag mycket, gillar halsband med hjärtan :)

Sweetheart

Bags and fashion har mycket snyggt! Och trevligt med bra priser också ;)

Anonym

snyggt ;)

sara

väskan är skitfin=) ha en bra dag!!

Mickan

Halsbanden var fina! Den lyxiga varianten måste jag nog dock säga att var snyggast. Även fast jag är störtförtjust i glitter. Men den läckra kedjan på det andra väger över. :P

vickan

Vilka fina saker. Roligt med lite nya tips.