Blogging from my new little pink one...

Här kommer ett egentligen totalt ointressant inlägg,men ändå lite historiskt ;)!
Hannah har finally installerat och fått igång den rosa lilla laptopen från LG.
Det här är mitt första blogginlägg på den, men säkerligen inte det sista...
Har inte installerat min Cybershot på den ....och vet inte hur man länkar..ha ha..känner mig som en rookie;)!

S kom över y-day och vi drack lite Chardonnay, eg är jag inte en Chardonnay-typ,men vissa är ok!
Idol blev ju katastrofalt med Christoffer som fick lämna...hur tänkte "Svenska folket då"?
Killen är ju fab. Jag vet att jag flaggat för Mattias också,så jag ville då inte att någon av dem skulle åka.
Jag brukar inte,verkligen inte, klaga på folk..det hoppas jag ni vet vid det här laget..men jag störde mig enormt på
Maries´klänning igår och hoppades nästan hon skulle åka för hon valt ett såå dåligt klädval.
Har nästan aldrig sett något värre. Sorry. Jag gillar tjejen för hon är egen och rak men tyvärr..den där klänningen var inte klädsam på henne, verkligen oclassy :O!

Vad tyckte ni om gårdagens IDOL?

Nu ska E och jag shoppa! Återkommer ikväll från "my real computer" ;)

CIAO!♥
13 kommentarer
annika

fortfarande inte hämtat mig från chocken över att Christoffer åkte ut!!! Fattar inte hur folk röstade, kanske många "glömde bort" honom. Tråkigt, tråkigt, tråkigt.

delinda

åh den lilla rosa låter så sött =)

Rebecka

åååh, jag vill också ha en rosa laptop :-( var köpte du den? :-)

Angelica

Älskar din blogg..

VICKAN

Vad roligt med en rosa lapptop. Det är verkligen tur att man tycker olika. Jag tycker Marie var fin igår. Hon är den som sjunger bäst tycker jag. Men däremot förstår jag inte hur Christoffer kunde åka ut. Ha en fortsatt trevlig lördag.

Jen

Ja helt fel att Christoffer fick åka hem :( Ha de gott

Niklas Eriksson

Verkar som den "lilla rosa" fungerar att blogga med också!
Och jag som trodde att den bara skulle vara till business :) Var det Windows Vista på den? Hur tycker du att det i såfall funkar?

/Mvh Niklas

Stephanie

Så du fick tag på en rosa, grattis! Själv väntar jag på en rosa plattång och en rosa hårtork som jag beställd. Rosa gör livet så mycket roligare, hihi!

Sanna

Svar: Ah, verkligen =)

Käthe

Vad skoj med en ny dator. :))

Johanna

nej jag tycket inte heller att hon klädde upp den klänningen, tyvärr. Men jag tycker verkligen om henne. Jag ville ju se henne och Christoffer i finalen =) kram på dig!!

Marie

Jättetrist att Christopher åkte ut! :/

Och gällande Maries klänning, det var hemskt, det första jag reagerade på när hon kom ut. Usch. Hon kan ju se så bra ut så varför ha en sån klänning..

Steffensilje

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!