Ändrade planer

  

I helgen skulle jag egentligen åka bort.
Så blev det dock inte nu av vissa anledningar så jag blir hemma med mina killar ikväll och kikar på Idol.
Blir säkert jättemysigt för grabbarna är ju världens gosigaste, förmodligen kommer en vän över en stund också och tar ett glas vin.
Min kompis är just nu på väg till Athen . Åhh..vill oxå ;)!

Hade fått två fina inbjudningskort som låg och väntade på hallmattan när jag kom hem iallafall och en avi om att
min beställning från Mrsh  har anlänt. Alltid något!.-)

Vad gör ni denna Fredag?
Ha en härlig kväll i vilket fall som helst ;)!♥

Linda Lej vinnaren presenteras på bloggen IMORGON LÖRDAG och meddelas även personligen av mig imorgon!

13 kommentarer
Amanda

Jag fick också inbjudan till Birger Jarl, vi kanske kan gå tillsammans om du ska gå? =)

mia dh

Blir en go middag och kanske en liten tur ut med maken en sväng, vi får se. Ha det gott:)

mia dh

...och en trevlig fredag:)

hannahsthlm

Amanda: Absolut! Det gör vi, blir kul :-)!
Trevlig Helg!

mia dh: Ha det så gott du med gumman!Hoppas du och maken får en trevlig fredag!:-) Kram!

MakeUpYourMind

Vad har du beställt?

Maria

Det blir idol hos mig också ikväll! Ha en super fredag

Beckis

Tack =)

Jag ska titta på idol, Ha dte bra

Niklas Eriksson

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll.
Själv har jag varit ute och gått 40 min i snöslask.

Sen blir det nog lite Photoshop resten av kvällen.

/Mvh Niklas

VICKAN

Det blir idol med vovven ikväll. Athen vad mysigt det lät då. Vill med. Ha nu en riktigt trevlig kväll.

Natta

haha ja det var superkul att se hur galna folk var. så fort man paxat något så blev de mer irriterade än glada hahah

Amanda

Det blir nog Idol för min del, en kompis kommer över så ska vi ha lite fredagsmys med Idol och ngt gott att äta ;) Ha en bra kväll!

hannahsthlm

MakeupYourMind:Bara en primer..men...kul ändå..för jag behöver den i helgen :)

Maria:Hoppas du hade trevligt med Idol:)!

Beckis::-)Hoppas kvällen var kul!

Niklas:Hoppas du hade en trevligphotoshopnight efter din promenix ;)! Ha en fin Lördag:)!

Vickan: Lät som en lugn och mysig fredagkväll:)
Jag veet...visst lät det som en soft weekend,nästa gång ska jag med till Athen ;)!

Natta:Kan tänka mig det!;) Kanske borde gått förbi i "dokumenterande" syfte:)!

Amanda:Hoppas ni hade en mysig kväll!:)

Birgeralba

I found your blog on google. I think your blog is the best :)