And it was...

Är nu hemma och vänder.
Imorse var jag på pressfrukost i Mulberry´s ombyggda butik på Birger Jarlsgatan.
Ska självklart  visa er "beroende-framkallande" bilder därifrån snart, först har jag en lunch inbokad så det kommer lite senare idag!


Nu
 ska ni åtminstone få se vad som fanns i påsen jag släpade hem från L V butiken igår,även om de flesta nog redan listat ut vad det var som gömde sig där ;)


image3280
And it was....
LV Monogram Speedy 35
LV Petite Mon. Schilling Monogram (man faktiskt ha kreditkort i den oxå ;)


Hörs senare då med bilder och info från Mulberryfrukosten!
Nu ska jag rusa....Ciao!♥

23 kommentarer
anina

Vilken underbar väska!

DONNASANDRA

Nice :-D

Johanna

jätte fin! Den kommer du verkligen få nytta utav,. Kramar Johanna

Amanda

Speedyn är en klassiker, bra köp! =)

BABBEL DROTTNING

Jag är riktigt avundsjuk på dig just nu! :D

theonlymee

grymt snygg väska. :D:D

Att ha det gott

GRATTIS

Linda - iwillfavouryou.blogg.se

avis avis :) både för frukosten jag inte kunde vara på & väskan :)

sanna

Önskar att jag också bor i vår vackra huvudstad! Vill också mingla med alla sköna bloggerskor:-). Grattis till ett bra köp! Har missat den söta portmonnän:-). mvh Sanna

Therez

Åh vad härligt! Är riktigt avis! =) Speedyn är UNDERBAR!

Anna

Fan vad avis jag är =)!!!

Johanna

Sööt den lilla potmonän var också! Du har mail också :)

Anna

Oj, inte helt fel!! är också avundsjuk! :)

Sandra

Är faktiskt oxå på väg att köpa än! ...därför lite frågor =) vet du om det finns många kvar i butik eller är det väntetid? Vad kostar 35;an? Tack på förhand! grym väska =)

hannahsthlm

anina: Ja,jag är såå nöjd .-)!

DONNASANDRA: Ja:-)

Johanna: Det tror jag med, den passar mig perfekt, storleken är vekligen ultimat :-)!

Amanda: Ja, den kommer ju alltid vara en klassisk väska i LV:s sortiment, så jag är nöjd med mitt köp :-)

BABBEL DROTTNING: Ohh..var inte det..det är ju bara en väska ;)!

theonlymee: Tack !:-)

Att ha det gott : Tack :-)!

Linda: Nästa gång är det din tur ska du se ;)!

Sanna. Visst är portmonän cute? Kunde inte låta bli den oxå ;)!

Therez:hi hi..jaaa..jag är riktigt nöjd md den :-)!

Johanna: Ja visst är portmonän adorable ;)! Har mailat tillbaka till dig nu :-)!

Anna: hi hi..nej Speedyn känns rätt för mig, är nöjd md mitt val .-)!

Sandra: Hey! Det ska nog finnas på lager. Det fanns både 25,30,35 0ch 40 när jag var på LV igår iaf!
35:an kostar 4200. Tycker du ska slå till, älskar min .-)

Anette

Härliga saker! Älskar min Speedy, ett av mina bättre köp!!!

hannahsthlm

Anette: Kul att höra, älskar min också..även om vi bara varit "bekanta" ett dygn nu ;)!

Mie, Absolut Guldkant

Tog du med dig Speedyn till Mulberryfrukosten;)

hannahsthlm

Mie: Japp..den fick allt hänga på ;)!

Mie, Absolut Guldkant

Ha ha o du slapp tolka? ;)

Moa

Hur mycket kostade den lilla grejen? :D Haha!

Rouaa

yay! hoppas att du trivs en massa. Jag älskar min. Trodde inte att jag skulle älska den SÅ mycket. En bays ska det fan ta mig bli när jag kan, men jag är kluven... Oak eller svart? haha

hannahsthlm

Moa: Du menar portmonä-saken? ;) Hmm..1900 ..men cute och matchande är den ju iaf :)!

Rouaa: Ja trivs ,jag trivs..eh hel massa
med Speedyn :-)! Vill också ha en Bay´s, en svart, men det får nog vänta lite just nu :P!